Manglende del på co2 regulator

Hei

Handlet i dag inn utstyr hos bryggselv for å begynne med fattapping.
På co2 regulatoren tror jeg det mangler en del da niplene jeg har fått med ikke er mulig å feste på noe vis..

Se vedlagt bilde, spesielt da nederst i bildet hvor slangen til fatet skal gå. I forhold til de delene jeg har fått med så skulle det vært en sak med gjenger der for å feste en nippel, men den finnes ikke. Har gjennomsøkt emballasjen forøvrig, uten resultat.

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    237,3 KB · Sett: 348
Bilde 1 er delene som fulgte med.
Bilde 2 viser undersiden av regulatoren hvor slangen skal inn.

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    193,5 KB · Sett: 305
  • image.jpg
    image.jpg
    212,9 KB · Sett: 308
Ok. Det bør være 3/8 rørgjenger. Innvendig eller utvendig gjenger? 3/8 rørgjenger måler 16mm.

Innvendige gjenger.
Begge nipplene som fulgte med har også innvendige gjenger på festedelene, så vanskelig å få dem å henge i hop..

Det skjønner jeg. Du skal ha en del som går fra utvendig gjenger til slangenippei. Hvor mye måler gjengene i mm? (utvendig mål)

Det skulle fulgt med en nippel til å skru inn der. Den ligger i eska på regulatorene med to, tre, og fire utganger men ikke på den med én, så hvis du tar kontakt eller kommer innom butikken i morgen så får du den manglende nippelen :)

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2

Ok, det forklarer saken..
Jobber i oslo så tenker jeg kommer innom en tur på mandag. Fruen har booket morgendagen til ikea og oppussing så da går som kjent tiden..

Drechsler skrev:
IKEA er ikke et kjøpesenter, men en straff  >:D

IKEA-besøk ble veldig mye mer overlevbare etter jeg begynte å ta meg en halvliter hjemmebrygg før avgang. (Det er fruen som kjører, ja.)

Hehe, overlevde turen!
Fikk med oss 200kg garderobe, så da får det holde for en stund..

Heldigvis har fruen like mye angst for ikea som meg, så da gikk handlingen fort.

Tilbake
Topp