1. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.
  2. Hei der Gjest, bli medlem ved å gå til medlemsregistreringen
    Fjern notisen

Medlemsforum

En tråd i 'Tromsø Bryggerlaug' startet av RasmusTK, 31 Aug 2015.

1. RasmusTK

RasmusTK
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Hei folkens,
    Da er det på tide med en oppdatering fra Tromsø Hjemmebryggerlaug.

Hver 1. torsdag i måneden inviterer vi medlemmene til å samles for en uformell samtale om øl (hjemmebrygg og bortebrygg) og hva nå enn vi måtte finne på. Styret vil også benytte anledningen til å presentere hva som står på agendaen fremover, og å gi medlemmene en mulighet til å påvirke hva vi skal jobbe med.

Høstens første møte vil finne sted torsdag 3.september klokken 19.00 i Nofima sine lokaler i Breivika.

Dersom du ønsker å være med ringer du meg på 91871460 når du kommer frem, så slipper jeg deg inn.

Martinf liker dette.
  2. Stian Andreassen

Stian Andreassen
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Er man «automatisk» medlem som NorBrygg-medlem?

3. RasmusTK

RasmusTK
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Som Norbryggmedlem har man muligheten å melde seg inn i det lokale lauget. Vi har bestemt at ut året blir det ingen kontingent, men fra neste år vil vi ta en liten kontingent som vi vil annonsere på medlemsforum i november/desember. Dette er til for å dekke kostnader vi vil få i forbindelse med kurs og andre arrangement.

4. RasmusTK

RasmusTK
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Lauget har facebookgruppe, og foreløpig bruker vi den som medlemsliste. Etterhvert skal vi naturlig nok ha en medlemsliste uavhengig av fb og annet sosialt nettverk/forum slik at vi får ut informasjonen til de som faktisk er medlem.
    https://www.facebook.com/groups/781995338588465/

5. Martinf

Martinf
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Jeg klarer ikke helt å finne hvor jeg kan melde meg inn i lokallauget hos norbrygg. Om dette har noe å si for laugets del tar jeg gjerne imot hjelp for å ordne det.

6. RasmusTK

RasmusTK
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Du melder deg ikke inn i lokallauget via Norbrygg, det gjør du ved å kontakte oss direkte. Enten FB eller her.

Del denne siden