Medlemskap.

Jan TN skrev:
Meldte inn en kamerat i dag, og skulle gjerne betalt for medlemskapet før NM da han har medlemsbillett til NM. Har selv ikke mottat noe medlemskort, så er faktisk ikke sikker på om jeg har betalt selv. Går det ann å få sendt faktura på mail?

Medlemskapet regnes som gyldig fra du sender innmeldinga. Vi er klar over at det er en forsinkelse her, og kommer til å ha rutiner for å håndtere det i døra på NM.

På grunn av overgang til nytt medlemssystem blir det ikke gjort fakturering av kontingent før tidlig i juni.
 
gustavf skrev:
Jan TN skrev:
Meldte inn en kamerat i dag, og skulle gjerne betalt for medlemskapet før NM da han har medlemsbillett til NM. Har selv ikke mottat noe medlemskort, så er faktisk ikke sikker på om jeg har betalt selv. Går det ann å få sendt faktura på mail?

Medlemskapet regnes som gyldig fra du sender innmeldinga. Vi er klar over at det er en forsinkelse her, og kommer til å ha rutiner for å håndtere det i døra på NM.

På grunn av overgang til nytt medlemssystem blir det ikke gjort fakturering av kontingent før tidlig i juni.

Takk for svar!
 
Medlemskapet mitt gikk ut 1/3 2013 og jeg har ikke mottatt ny faktura enda... Hvordan vil det påvirke medl.billettten min til NM neste helg??
 
Vi håper alle som kommer til NM med medlemsbillett har med seg medlemskort, for det vil gjøre innslippet enklere og raskere. For de som ikke har med seg medlemskort, må vi sjekke manuelt mot medlemsregisteret, så de kan oppleve at det blir litt lenger tid i kø, selv om vi skal prøve å gjøre det så effektivt som mulig.

Du kommer sannsynligvis til å få ny giro i løpet av denne uka, men det vil uansett ikke være noe problem å komme inn på NM med medlemsbillett. Vi kommer til å ha rutiner for alle som ikke er medlem (får tilbud om å melde seg inn), har glemt medlemskort (vi har medlemsliste) eller har utgått medlemsskap (vi oppdaterer adresse og sørger for at ny faktura sendes).

Det eneste som er problematisk, er noen kommer med medlemsbillett uten å være medlem, og nekter å melde seg inn. Men da burde man nok ikke hatt medlemsbillett i utgangspunktet.
 
Heisann

Meldte meg inn her for et par uker siden via det som eg antar er det "nye" systemet. Fikk betalt via en e-giro og alt virket som det er på stell. Men eg har endå ikke fått noe bekreftelse på medlemskapet. Mulig eg bare er utålmodig..;) btw, siden dette var jomfru innlegget her på forumet må eg bare få si: Fy f.. for et brilliant forum, og ikke minst kunnskapsrike(og aktive) medlemmer ! :)
 
mariusFO skrev:
Meldte meg inn her for et par uker siden via det som eg antar er det "nye" systemet. Fikk betalt via en e-giro og alt virket som det er på stell. Men eg har endå ikke fått noe bekreftelse på medlemskapet. Mulig eg bare er utålmodig..;) btw, siden dette var jomfru innlegget her på forumet må eg bare få si: Fy f.. for et brilliant forum, og ikke minst kunnskapsrike(og aktive) medlemmer ! :)

Bekreftelse på medlemsskapet får du ved å logge deg inn på http://norbrygg.hypersys.no/ og laste ned medlemskort. Tilgang til medlemsdelen på forumet skal gå etter et til to døgn, men på grunn av flytting til ny server er det litt forsinkelse. Regn med å få tilgang to til tre uker etter at du har betalt.
 
Hei, jeg er medlem og har betalt. Medlemsskapet gjelder fra 01.04.2013 - 01.04.2014.
Jeg har også fått en faktura på 100,- med frist 27.06.2013.

Når jeg sjekker medlemsskapet til norbrygg.hypersys så så jeg opp dette:
Medlemskapsinformasjon
Medlemskapstype: Medlem 2. halvår (Sum: 100.00 kr)
Periode: 06.06.2013 - 31.12.2013
Faktura: last ned PDF
Status: ubetalt

Er det da meningen at jeg skal betale dette for å være medlem eller skal jeg ignorere denne med tanke på at jeg allerede har betalt for fram til 01.04.2014?
 
gustavf skrev:
VonRabben skrev:
Hei, jeg er medlem og har betalt. Medlemsskapet gjelder fra 01.04.2013 - 01.04.2014.
Jeg har også fått en faktura på 100,- med frist 27.06.2013.

Du er nok rammet av dette:
http://norbrygg.no/forum/index.php/topic,14159.msg149557.html#msg149557
Det er bare å overse den tilsendte giroen, så vil informasjonen når du logger inn i Hypersys bli rettet etterhvert.

Ah, se der ja. Er nok det som har skjedd. Skal jeg ta videre kontakt eller vil det rette seg selv? Alltid morsomt med innkjøringsperioder :)
 
Hei

Jeg meldte meg inn i begynnelsen av april og fikk relativt raskt tilbakemelding fra Gahr samt tilgang til medlemsseksjonen av forumet.

Derimot har jeg ikke fått noen innbetalingsblankett og det er heller ikke mulig å få passord via Hypersys da eposten ikke er registert.

Vil gjerne få fullt medlemsskap og betalt min skjerv.

Mvh
Ørjan Petersen
 
Send en mail til medlem@norbrygg.no med navn og mailadressr, så finner vi ut av det. Stort sett er folk på ferie, så regn med at det tar et par uker å få svar.

(skrevet på mobil fra prosecco- og lagerland)
 
Epost ble sendt 4.juli så jeg smører meg med tålmodighet og venter til etter ferien er over, så får vi se da om dere får tid å se på det.

Takker for svar.
 
Tenkte endelig jeg skulle få fingen ut og melde meg inn i nordbrygg, men jeg finner ikke ut hvordan jeg gjør det?  :bank2:
 
Hans K skrev:
Tenkte endelig jeg skulle få fingen ut og melde meg inn i nordbrygg, men jeg finner ikke ut hvordan jeg gjør det?  :bank2:

Du finner noen gode hint her:
http://www.norbrygg.no/index.php/medlemskap/bli-medlem
 
Tilbake
Topp