Medlemskap.

Mulig jeg er rotekoppen her, men mener å ha betalt medlemskap for 2014, ikke vært for mye på forumet i år, men registrerer at jeg ikke står oppført som medlem. stemmer dette? Ikke så nøye med 2014 i grunn siden det året snart er forbi, men vil gjerne ha faktura for 2015 når den tid kommer.
 
Mulig jeg er rotekoppen her, men mener å ha betalt medlemskap for 2014, ikke vært for mye på forumet i år, men registrerer at jeg ikke står oppført som medlem. stemmer dette? Ikke så nøye med 2014 i grunn siden det året snart er forbi, men vil gjerne ha faktura for 2015 når den tid kommer.

For å kontrollere om du har betalt medlemskap, må vi ha litt personopplysninger (fullt navn, e-postadresse og gjerne fødselsdato), som ikke er så egnet å ta på forumet. Send en mail til medlem@norbrygg.no for hjelp. Du kan også logge inn på https://norbrygg.hypersys.no/ og sjekke status på medlemskapet ditt.

Status som medlem på forumet får du når kontingenten er betalt og du har samme mailadresse registrert på forumet og i medlemsregisteret.
 
Har betalt kont. og lastet ned medl. kortet, når er det medlemstatusen blir oppdatert her på forumet? Er det fortsatt økt tilgang på artikler skrevet av/for bryggere, som det var tidligere?


/Espen
 
Dersom du har registrert samme epostadresse på forumet som i medlemssystemet, vil det gå en synkroniseringsjobb mellom disse to systemene flere ganger i døgnet. Det er dog avhengig av at du har brukt samme epostadresse begge steder.
 
Hvor lenge vil medlemsystemet være låst for overgang til Hypersys2? Får ikke redigert epostadressen og finner faktisk ikke medlemskortet for -17
 
Nei det haster ikke, men er usikker på hvor lang overlapperiode man kan ha på bryggselv.. :) Finner fortsatt ikke kortet selv om jeg har trykket på det som kan trykkes på inne på mitt medlemsskap. Får ikke redigert personopplysninger heller. Snodig. Satser på at ting ordner seg når flyttingen er gjennomført
 

Vedlegg

  • Espen Hansen  Norbrygg  HyperSys.png
    Espen Hansen Norbrygg HyperSys.png
    36,7 KB · Sett: 43
Sist redigert:
Det kan være du ligger inne med duplikatmedlemskap, for den profilen du har logget inn på der ser ikke ut til å ha vært aktiv siden 2013. Send en mail til medlem@norbrygg.no når hypersys er oppe og går, så ordner vi opp
 
Det står på nettsidene er at det redusert kontingent for inneværende år hvis man melder seg inn i løpet av fjerde kvartal (mot ordinær kontingent på kr 250). Noen som kan bekrefte hva redusert kontingent er?
 
Tilbake
Topp