Meget lav mesketemperatur

Jepp Magne, det er mye info her, og det er så mye forskjellig utstyr som folk har mekka sjøl som ser helt mega ut, og skulle ønske jeg hadde samme vilje og kunnskap til å mekke... :) men har et lite kjøkken, så får gjøre det beste ut av det lille jeg har. Jeg er bare stolt og fornøyd over å endelig har tatt steget opp til all grain, om enn kun (ennå) i BIAB :)

Høres ut som et godt alternativ for meg, Grunde. Takk :)

Tips:
For best mogeleg isolasjon, klipp til liggeunderlaget så nøyaktig som mogeleg slik at det ligg tett mot kjelen. Når det blir oppvarma utvidar det seg litt så det kan lønne seg å lage det litt knappt og stramme det litt ekstra når kjelen er blitt varm.

Om kjelen er magnetisk, kan liggeunderlaget festast med små neodymmagnetar som fellast inn og limast med epoksy i liggeunderlaget.

Brygge BIAB og det funker veldig bra for meg på kjøkenbenken. Har ein 10 l kjele som eg putter inn i steikeovnen, som står på ca 50-60 grader. Dette fungerer veldig bra. Mister ikkje ien grad i mesketemp.

Når eg bryggar BIAB (noko eg gjer av og til sjølv om eg har BB30, og då for å teste oppskrifter), så har eg fleire lag med ulltepper rundt kjelen og over lokket. Eg erfarer store forskjellar i temperatur etter kvar ein måler. Stort sett, når eg blander vørteren etter mesk, har temperatur falle 1,3 - 1,4 grad. Det er heilt ok for min del. Med erfaring veit ein kva effekt dette får på ølet.

Mesker med alt vatnet, og har på siste tre brygg hatt utbyte på høvesvis 73, 83 (!) og 72 %. Eg veit ikkje korleis eg klarte 83 %. Alle tre oppskriftene var Best Bitter med relativt lik maltsamansetnad og -produsent, i alle fall ikkje stor nok forskjell til å forklare denne store forskjellen.

Tilbake
Topp