Meskekjele med silbunn til 6L batcher?

Finnes det noen komplette meskekjele ala blichmann som passer til 6L batcher?

Blichmann sin minste er på 28L, føler det er en smule for mye, kommer ikke til å brygge så sterke øl. Men pr nå så er det blingmannen pga falskbunnen og så får jeg bare bumpe svinnet.

Jeg må rette meg selv litt. Mener ca 7-8L batcher. 6L blir ferdig på fat.

Tenkte å no-sparge.

Fjernet du "gal" i slutten av linken med vilje? :p Denne er nok for stor for 6L batcher.
Litt stor. Og linker er et mareritt å få til med kombinasjonen mobil og norbryggforum. Jeg klarer ikke å se noe avvik fra riktig adresse, men den vil ikke virke. :mad:

Litt stor. Og linker er et mareritt å få til med kombinasjonen mobil og norbryggforum. Jeg klarer ikke å se noe avvik fra riktig adresse, men den vil ikke virke. :mad:
Som jeg skreiv over her, så malger gal i slutten av linken. det skal slutte på gal.htm. Teksten viser det, men når du har musa over, så sier selve adressen i linken noe annet :p Men dette er flisespikkeri ;)

Jeg er også intr i en slik liten gryte, men som Miguel også sier, så vil jeg ikke ha BIAB.

Sist redigert:
Som jeg skreiv over her, så malger gal i slutten av linken. det skal slutte på gal.htm. Teksten viser det, men når du har musa over, så sier selve adressen i linken noe annet :p Men dette er flisespikkeri ;)

Jeg er også intr i en slik liten gryte, men som Miguel også sier, så vil jeg ikke ha BIAB.
Ah, selvfølgelig! Hyperlinken blir ikke endret, selv om jeg endrer på teksten i linken. :rolleyes:

Og vips så virker den! Takker!:)

Tilbake
Topp