Egentlig ikke, men prisen tilsier at du burde styre unna.. Minner meg om mikroskopet jeg hadde som barn. Artig sak, men den optiske kvaliteten var nok ikke verdens beste, og antall ganger forstørrelse er ikke alt. Jeg antar at du skal benytte det selv?
Hadde jeg vært deg så hadde jeg lett litt rundt etter et eldre brukt mikroskop av høyrere kvalitet. Det er utrolig hva som står stablet bort hos forskjellige firmaer.
Uten å påberope meg all verdens kunnskap om optiske mikroskoper (bruker elektronmikroskopi når jeg må ha nærbilder på jobb ) så ser det ut som om objektivene er litt små. Dette kan gjøre at du får mer forvrengte bilder (som ikke er såååå farlig hvis du skal telle celler), men også at du får inn mindre lys som kan være kritisk. Det er omtrent samme effekt som kameraet på telfonen med 10MP som ikke er like bra som et speilrefleks med 8MP De har også prøvd seg på å lage et mikroskop med 900x forstørring og det tror jeg ikke på at de klarer ordentlig til den prisen.
Hei, har medlt meg inn for å opplyse om at jeg har godt mikroskop til salgs:
Zeiss Stemi DV4 med masse utstyr. Såvidt åpnet og brukt et par ganger - som nytt.
Svært lett, portabelt og i egen trasportkasse med låser og håndtak. Kabel for 12v tilkobling.
Hei, har medlt meg inn for å opplyse om at jeg har godt mikroskop til salgs:
Zeiss Stemi DV4 med masse utstyr. Såvidt åpnet og brukt et par ganger - som nytt.
Svært lett, portabelt og i egen trasportkasse med låser og håndtak. Kabel for 12v tilkobling.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.