Nivå i corneliusfat under bruk?

Oddvar Demmo skrev:
Jeg antar 705en gjør som du sier, men det har nok med støy og stabilitet og gjøre.
Jeg blir å bruke to og to halvbroer, enklere sagt hele badevekten ombygd, synes også det elektronisk sett med mine snevre kunnskaper blir enklere.
Du får da et høyere utspenning fra broa som også reduserer støy.

Men jeg anbefaler å lese vedlagt datablad istedenfor meg :)

Så du hele denne?
www.nerdkits.com/videos/weighscale/

der brukte de en slik, der det trolig var tilsvarende fire sensorer, slik at de fikk positiv og negativ måling som kompenserer mot hverandre for å stabilisere, samt at de bruker kode i software for å utjevne.
Skjema?, sabla dårlig.

Joda, jeg har det, men det er som du ser bare prinsipper. Uansett, får jeg en utspenning på opp mot 5 V  ved 110-130 Kg er jeg fornøyd, time will sjow., da antar jeg også at å veie et fat ikke skulle bli så vanskelig.

Oddvar Demmo skrev:
Joda, jeg har det, men det er som du ser bare prinsipper. Uansett, får jeg en utspenning på opp mot 5 V  ved 110-130 kg er jeg fornøyd, time will sjow., da antar jeg også at å veie et fat ikke skulle bli så vanskelig.

Håper jeg får AD'ene snart, fikk lytter og motstander(e) i posten igår, må isåfall forsøke åkoble opp noe for å se hva som ermulig.

Fredrik R skrev:
Mulig ett dumt spørsmål, men hvordan holder dere oversikt over hvor mye som er igjen i Corneliusfat som er i bruk?
Finnes det en nivå-gadget jeg ikke har fått med meg?  :attevar:

Har du coneliusfatet lagret kaldt og tar det ut i varmere omgivelser vil det dugge ganske bra opp til nivået på brygget ditt... :skitbra:

Tilbake
Topp