NM 2014 - billettsalg og utstillere til publikums favoritt

Fungerte fint for meg.

(Etter febrilsk klikking på "Prøv på nytt", og testing av forskjellige browsere.... Firefox fungerte, Opera fungerte ikke.)

Uansett, nå vet jeg hva jeg og fem av mine kompiser skal gjøre 1 februar.
 
Petter F skrev:
Har nå meldt meg på som utstiller med ett øl. Kommer det ikke bekreftelse? Ingen utlogging, er det bare å lukke vinduet?

Implementasjonen av systemet kom i god IT-prosjektstil litt bakpå, så bekreftelse er ikke implementert. Jeg skal se om jeg får sendt ut bekreftelse til folk i løpet av morgendagen. Beklager at dette ikke var på plass fra starten av.

Du trenger ikke logge ut, bare å lukke vinduet. Om du logger inn igjen vil du se ølene stå registrert.
 
Øyvind_Risan skrev:
Hvorfor nekter systemet å godta brukernavnt mitt!! Jeg sjekket det dudt i dag formiddag!!! Jeg får ikke bestilt!

Det ser ut til at du er inne i systemet nå? Om du fremdeles sliter, kan du sende meg en epost med nøyaktig klokkeslett når du prøver og eventuell feilmelding, så skal jeg ta en titt.
 
Det viste seg at det er forskjell på brukernavn og brukernavn. Jeg har alltid brukt Email som brukernavn, men det he jegg hadde visst ett annet brukernavn i tillegg til mailadressen. (Jeg har opplevd forumet som motvillig til brukernavn med Ø først).

Etter noen hektiske minutter kom jeg meg inn og fikk registrert noe jeg håper er en PF-vinner ;)
 
Noen som vet hvor mange billetter som er igjen?
Hadde vært moro å se noe statistikk/tall rundt hvordan billettsalget utviklet seg.
 
Fortsatt ikke mottatt bekreftende Mail eller sms på kjøp av billett.
Vidar Bentestuen
Sekunder etter kl 20.
 
Hei å hå.
Påmeldingen for utstillere kommer hvertfall ikke jeg inn på?
får bare opp ei side med åpne tomme felter å hvor det står " meld deg på".
 
Kittelsen skrev:
Hei å hå.
Påmeldingen for utstillere kommer hvertfall ikke jeg inn på?
får bare opp ei side med åpne tomme felter å hvor det står " meld deg på".

Er dette før eller du har skrevet inn brukernavn og passord?

Carl
 
Hei!

Som førstegangsutstiller har jeg et par praktiske spørsmål:
1. Hvor mye plass (kvadrat) er det per utstiller?
2. Et/flere stikk pr utstiller?
3. Hvordan gjøres samplingen, deles det ut glass til publikum eller må man stille med noe eget her?

:)
 
Kittelsen skrev:
Hei å hå.
Påmeldingen for utstillere kommer hvertfall ikke jeg inn på?
får bare opp ei side med åpne tomme felter å hvor det står " meld deg på".

Hvilken nettleser bruker du? Vi bruker placeholder-attributtet som skal være støttet i det meste av moderne nettlesere.
 
Garnbakken Vennebryggeri har forsøkt å melde på 2 øl med 2 medbryggere, spent på å se om dette gikk bra :)
 
Det er forsatt noen ledige plasser som utstiller (og for besøkende)

Så meld dere på :)

Carl
 
cral skrev:
Kittelsen skrev:
Hei å hå.
Påmeldingen for utstillere kommer hvertfall ikke jeg inn på?
får bare opp ei side med åpne tomme felter å hvor det står " meld deg på".

Er dette før eller du har skrevet inn brukernavn og passord?

Carl


det er med en gang jeg trykker på linken.
 
Gikk i box nå.
Måtte bruke chrome? i nordsjøen så det kan være derfor explorer var dau  :)

Men da er vi klare for 3dje året!!
 
IE før versjon 10 har ikke støtte for placeholder, så det var nok feilen, ja. Skal notere feilen og se om jeg får lagt inn litt beskrivelse.
 
For oss som ankommer som utstiller med bil, og som gjerne har lyst til å smake på andre utstilleres øl: Hvordan er det med å la standen stå til neste morgen/formiddag? Tenkte å eventuelt ta inn på et hotell for natten, og litt slitsomt å bære med seg kjøleskap/corny kegs rundt omkring...
 
Tilbake
Topp