NM 2014 - billettsalg og utstillere til publikums favoritt

Jeg må dekke en helgevakt på jobb på kort varsel, og frarøves dermed min mulighet til å delta på PF. Bitterhet. Ber derfor nådigst noen avlaste meg for en ikke-medlemsbillett til 500. Send melding for rask avklaring: 98807765. Jens.

Oppdatering: Solgt. Takk for hjelpen!
 
Hei

Har 2 stk medlemsbilletter til salgs, pm eller epost til oysanti@gmail.com. Deltar på PF, så får ikke bruk for billettene.
 
Det vil være mulig å melde seg inn ved inngangen, men ikke betale mellomlegget opp til ikke-medlemmer, dersom noen har behov for det.
 
Vi får dessverre ikke kommet. Om noen behøver en medlems og en ikkemedlems-billett, så ta kontakt på 98246910,

Mvh

Elling
 
Da har jeg solgt ikkemedlemsbilletten. Noen som trenger en medlemsbillett? Send melding på 98246910.

Da er billetter solgt. Ha en bra kveld!

Elling
 
2 stk medlemsbilletter her også. Selges for en hundrings stykket eller byttes mot et par gode øl. Det viktigste er at de blir brukt. Sms 93602654.

Edit: Da var de lovet bort-
 
Har en medlemsbillett, men mannen jeg kommer med, er ikke medlem. Hva skal man gjøre da?
 
Barnevakten vår ble dessverre syk i dag, så da har jeg 2 medlemsbilletter til salg for de som er interessert.
Ring 911 333 19 eller PM på forumet.
 
Unik74 skrev:
Har en medlemsbillett, men mannen jeg kommer med, er ikke medlem. Hva skal man gjøre da?
Du får melde han inn.
Forresten morsomt at du kommer. Ikke hver dag at en får anledning å hilse på gamle naboer :)
 
Tilbake
Topp