NM2011 og publikums favoritt med SPEIDEL som hovedpremie

Det å gjøre det godt i NM er ikke det samme som å gjøre det godt i PF. Jeg hadde 4 øl i PF i fjor og jo bedre de gjorde det i NM jo dårligere gjorde de i PF......
Selv om det kanskje er viktigere med stor fanklubb enn kvalitet, vil nok tiltaket høyne status og øke deltakerantallet i PF og vi trenger vel litt sirkus også.
Håper jeg får fri i år.

janh
 
Det er noe jeg lurer på ang. publikums favoritt.

Stemmer man på bryggeren eller stemmer man på et øl?

Grunnen til at jeg lurer på dette er at jeg vurderer å ha med meg to typer øl. Vil disse isåfall konkurere mot hverandre? Hvis de gjør det så lønner det vel seg å bare ha med en type øl?
 
Ramsvatn skrev:
Stemmer man på bryggeren eller stemmer man på et øl?

Man stemmer på et øl.

Grunnen til at jeg lurer på dette er at jeg vurderer å ha med meg to typer øl. Vil disse isåfall konkurere mot hverandre? Hvis de gjør det så lønner det vel seg å bare ha med en type øl?

Jeg vil vel heller si at man dobler sjansen for å vinne.
 
Jeg har bestemt meg for å stille med to ØL i PF.
I dag tappet jeg den ene på fat mens jeg brygget den andre. Begynte kl 0700 og var ferdig med å vaske å rydde kl 1500.
Har aldri tappet på fat før, men jeg håper det blir velykket :) 
 
Det er nå mulig å melde på øl i klassen Publikums Favoritt. Klikk deg inn [iurl=http://norbrygg.no/index.php/konkurranser/92-nm-i-hjemmebrygging-2011/654-pamelding-publikums-favoritt]her[/iurl]!  :innlegg:
 
Hei

jeg har 2 spørsmål:

1. er det lagt ut noe informasjon til de som ikke brygger selv, men som kunne tenke seg å komme å smake (har noen tørste venner).

2. jeg tenkte å ta med kjøleskapet med tappekraner til PF, men da trenger jeg strøm. er det mulig?

Bård 
 
1. Det kan kalles en Venners venner fest :)

2. Har ikke sjekka stedet enda.. vet ikke hvor mye stikk det er rundt om.. men regner med at det skal kunne gå greit. Kommer med mer info etter at vi har sett på stedet.
 
Når det gjelder å ha kaldt øl, så vil jeg først og fremst anbefale å kjøle ned ølet ordentlig på forhånd og ha isolasjon rundt fatet. Dette pleier å gjøre susen ut kvelden. Tilgang til strøm kan vi ikke garantere.
 
Erlendso skrev:
Hvor mange er meldt på PF? Blir vi flere enn i fjor?
Og vel så det, telleren er bortimot 50. Vi har plass til noen få brygg til, så de som ikke vil fiske bak nettet bør melde seg på snarest. ;)
 
Jeg har nå gjort en opptelling av antall øl til PF, og så langt har vi 54 påmeldte brygg. Dette lover å bli bra!

For de som ennå vurderer å delta i PF, så er påmeldingen åpen til og med kommende lørdag, eller inntil vi har 60 deltakende brygg. Alle påmeldte deltakere vil få tilbakemelding i løpet av helgen for å verifisere navn på deltakende brygg, navn og antall gjester, slik at vi har alt klart til den store dagen. De som leser dette og alt aner at de kanskje har meldt på for mange gratis-gjester får allerede nå anledning til å revurdere.  :yes:

Vi forventer også å kunne ta i bruk ordentlige smaksglass til årets NM, fine 25 cl glass fra Rastal. Det eneste det står på er om de vil bli levert tidsnok, la oss håpe det. :)
 
Eduard skrev:
Vi forventer også å kunne ta i bruk ordentlige smaksglass til årets NM, fine 25 cl glass fra Rastal. Det eneste det står på er om de vil bli levert tidsnok, la oss håpe det. :)
:skitbra:
 
Ifjor gikk vi først tom for personkapasitet i lokalene - ikke folk som ville inn...  Noen som vet hvor mange årets lokale kan romme?  Er jo greit å vite, når man skal forberede "cateringen"... ;-)

MVH

Morten M
 
linken til påmelding virker ikke, så jeg antar at det nå er stengt?
jeg hadde tenkt å melde meg på, hadde ikke fått med meg at det var satt en frist :'(
 
Ja, vi får vel åpne den litt til da ;). Påmelding er nå ikke garantert, men vi har noen få plasser igjen til det er fylt opp. Ta sjansen i den korte tiden som gjenstår.
 
Tilbake
Topp