• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Noen som har ei maltmølle til salgs?

Har bestillt feil og fått 50 kg uknust malt så håper noen har ei billig kvern og selge meg?? Holder til i indre troms så den må kunne sendes.

joda fint tips det men må for å unngå skilsmisse må jeg nokk vente ei stund før jeg kan svi av så mye penger på utstyr..

Vel, det er sikkert andre enn meg som har benyttet anledningen til å oppgradere sin gamle Corona. Min er dessverre mer eller mindre lovet bort, for å pushe en kamerat til å begynne å brygge.

Vel har jeg ikke fått napp på en gammel mølle her ved utgangen av uka blir det nokk MM2 fra bryggselv, men viss det finnes en barmhjertig sammaritan som i påske uka vil redde meg fra å bli korsfestet av kjerringa send meg en pm :biersmile:

Tolmodighet er en dyd når man brygger øl, men er det noe utstyr man trenger er karkterstyrken svakere en viljestyrken og da kan man godt henge litt på korset for en fin MM2 :skitbra: Dessuten så forstår ikke kjerringa at det er en lønnsom innvestering å kjøpe en bra ting kontra en dårlig som man må bytte ut med en bra!

Gratulerer med ny mølle, håper dragen møter deg med forståelse  :laugh: :laugh: :laugh:

Jeg brukte som argument at jeg tross alt sparer 3kr pr kilo malt som jeg knuser selv,  og da blir det fort snakk om 15-20 kr pr brygg!

Det som ikke ble nevnt så høyt er vel at jeg ikke går i null før om 10 år (og nesten 1000kg malt) hvis jeg brygger en gang i måneden...

Tilbake
Topp