Sitte i sofaen, kjøre bilen borti foten til kone/kjæreste/veloppdradde barn etc, få de til å fylle en halvliter, sette den bak på bilen, og kjøre den tilbake til sofaen?
Om du ikkje er interessert, så er det vel ingen grunn å kommentere. Det er verdt et forsøk å sjekke om noken her inne driver med RC, og eventuelt kan vere interessert i bilen.
oyroy skrev:
Sitte i sofaen, kjøre bilen borti foten til kone/kjæreste/veloppdradde barn etc, få de til å fylle en halvliter, sette den bak på bilen, og kjøre den tilbake til sofaen?
Om du ikkje er interessert, så er det vel ingen grunn å kommentere. Det er verdt et forsøk å sjekke om noken her inne driver med RC, og eventuelt kan vere interessert i bilen.
Vel, det er et eget underforum for snakk om ting som ikke er relatert til brygging (http://forum.norbrygg.no/index.php/board,18.0.html).
Antagelig hadde det vært bedre å plassert tråden der, heller enn i et underforum som er spesifisert til kjøp og salg av utstyr og råvarer til ølbrygging
SølveB skrev:
oyroy skrev:
Vel, det er et eget underforum for snakk om ting som ikke er relatert til brygging (http://forum.norbrygg.no/index.php/board,18.0.html).
Antagelig hadde det vært bedre å plassert tråden der, heller enn i et underforum som er spesifisert til kjøp og salg av utstyr og råvarer til ølbrygging
Klar over det, men eg la ut tråden med tanke på salg/bytte, ikkje for å prate om den. Dersom eg er heldig, så er det ein eller anna her inne som er interessert i å kjøpe eller bytte denne i bryggeutstyr, og då er ikkje tråden så malplassert likevel. Eg hadde vel fått kommentarer dersom eg hadde lagt ein salgstråd i et anna underforum òg. Men eg har full forståelse for at folk reagerer litt
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.