Norbrygg Masterklasse med Jamil Zainasheff

Ole Nærheim

Fylkesleder
Norbrygg Masterklasse - Jamil Zainasheff
Dato: Fredag 31.3.2017
Sted: Sur&Bitter på KinoKino Sandnes
Klokkeslett: 18:00
Pris: 150,-
Sal: 2

Jamil Zainasheff er eier / brygger i Heretic Brewing Company, og mitt under festivalens første dag tar Jamil seg tid til ett eget foredrag for medlemmer i Norbrygg.

Mens han var hjemmebrygger, brygget Jamil ett prisbelønt eksempel av hver stil i BJCP stil-retningslinjer og skrev en bok om det som heter Brewing Classic Styles. Han er også medforfatter i den svært populære boken Yeast: The Practical Guide to Beer Fermentation. Som en produktiv forfatter, skrev han også stil profil kolonnen for Brew Your Own for eight years, han har bidratt til BJCP stil-retningslinjer, og er en hyppig bidragsyter til Zymurgy og hjemmebrygger magasiner. Han har arrangert The Jamil Show, Can You Brew It, Brewing with Style og Brew Strong program på Brewing Network siden 2006.

Jamil vil ta for seg bedømming og brygging etter stilguider, passende nok er han jo en av dem som har gjort dette best av alle.

Masterklassen er kun for medlemmer i Norbrygg, husk å ta med medlemsnummer til foredraget.

Personer som ikke har billett til festivalen vil bli sluppet inn ca. 10 minutter før seminaret starter.

Billetter kan kjøpes her: http://www.ticketmaster.no/search/?keyword=sur+og+bitter
 
Dette var irriterende - det krasjer for oss som har meldt oss som frivillige på festivalen på fredagen, hehe. Må høre om det lar seg gjøre å delta på et vis likevel...
 
Det er vel bare å hive seg rundt. Meld deg som frivillig på fredagen, så får du pass til lørdagen. Finner alltid en seng å krasje i. Jeg kan være byguide, hehe. Han skal ha et par foredrag på lørdagen og, før åpningstid, så du får alltid med deg litt. Pluss mulighet for drøs Heretic-standen. Er man frivillig kan man også klenge seg på bryggerne på backstagen, hehe
 
Damn.... Hvor er beskrivelsen/hva er forskjellen?

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk
 
Ettersom jeg har forstått det handler det ene om brygging av surøl og humlerike øl, mens det andre skal handle om å brygge typeriktig. På det på lørdagen er det også smaksprøver, men vet ikke om det blir det på fredagen og.
 
Woooohoo, håper det er billetter igjen. Kona har blitt syk, så hun måtte hjem tidlig, så da ser det ut som jeg blir å finne på denne :beermug::beermug:
 
Tilbake
Topp