Norbrygg Oslo inviterer til årets andre flaskekonkuranse i klassene Mørk Lager og Mørk Ale.

Jepp - sitter og ser på dette nå, og må bare få tak i de som skal ha premie først før jeg poster resultatene på forumet. Denne gangen ble bedømming gjort i sammarbeid med NM-komiteen så denne gangen har jeg bare fått dommerskjema pr epost.
 
Da har jeg endelig fått tak i alle vinnere i flaskekonkurransen og vi kan gratulere følgende :

  1. Premie går til Lars Erik Vingnesengen for Klassisk røykøl - gavekort Strømmen Hjemmebrygg stort kr 1500,-
  2. Premie går til Øyvind Winding-Stavseth for Wiener Lager - gavekort Strømmen Hjemmebrygg stort kr 1000,-
  3. Premie går til Gustav Foseid for Engelsk Brown Ale. - gavekort Strømmen Hjemmebrygg stort kr 500,-
Utdeling av diplom vil skje på klubbmesterskapet i Drammensveien 43 i kveld.

Det vil bli laget en innlegg på norbrygg.no i løpet av helgen hvor også dommerskjema fra innledende runder og finale vil være tilgjengelig for nedlasting.

Vi i Norbrygg Oslo vil gratulere alle vinnere så mye og takker alle andre for deltagelsen.

For Norbrygg Oslo
Per Arne Munthe
 
Sist redigert:
Takk for gratulasjoner, og takk for dommernes og arrangørens innsats!

Gøy å få heder for en vienna, ja. Den ble overraskende bra tross for «feil» gjær (34/70 - foretrekker WLP850) og lav alkostyrke (4,2%).

Synd jeg ikke kunne være med i kveld, det kolliderte dessverre med kveldsvakt på jobben. Neste gang!
 
Sist redigert:
Beklager - men life got in the way....

Anyways - her er siden :

 
Tilbake
Topp