Etter denne øredøvende stillheten antar jeg at det er de gamle definisnjonene som gjelderEr det de gamle type definisjonene som gjelder? Finner ikke 2A - Moderne mørk lager i typedefinisjonene fra 2022?
Etter denne øredøvende stillheten antar jeg at det er de gamle definisnjonene som gjelderEr det de gamle type definisjonene som gjelder? Finner ikke 2A - Moderne mørk lager i typedefinisjonene fra 2022?
Her har det skjedd en endring siden vi annonserte konkurransen ja. @arne_mo - har du noen kommentar på hvordan vi løser det ?Etter denne øredøvende stillheten antar jeg at det er de gamle definisnjonene som gjelder
Ett av to; enten de gamle definisjonene eller de nyeHer har det skjedd en endring siden vi annonserte konkurransen ja. @arne_mo - har du noen kommentar på hvordan vi løser det ?
Tiltredes!Gratulerer !
Gratulerer til alle vinnere, vil spesielt trekke fram en som får premie med en Wiener, en stil som sammen med sine tyske brødre Märzen og Münchner Dunkel spesielt i NM sammenheng svært sjelden premieres.Premie går til Øyvind Winding-Stavseth for Wiener Lager - gavekort Strømmen Hjemmebrygg stort kr 1000,-
Det vil bli laget en innlegg på norbrygg.no i løpet av helgen hvor også dommerskjema fra innledende runder og finale vil være tilgjengelig for nedlasting.
Beklager - men life got in the way....