Norgesmesterskapet 2021

Takk - usikker på hvordan jeg hadde gått glipp av denne
Tenkte å reise i år, men trudde ikkje det vart, då eg ikkje har sett info nokon plass. Har leita på nett og Facebook uten å finne denne. Når vart dette tilgjengelig info? Har til og med brygga øl i februar som eg tenkte ha med No er det for seint og andre planer lagt...
 
Tenkte å reise i år, men trudde ikkje det vart, då eg ikkje har sett info nokon plass. Har leita på nett og Facebook uten å finne denne. Når vart dette tilgjengelig info? Har til og med brygga øl i februar som eg tenkte ha med No er det for seint og andre planer lagt...
Jeg tror informasjonen er sendt ut til medlemmer i Trøndelag, så var det en liten glipp at det ikke havnet ut bredere. Går ut nyhetsbrev i dag med informasjon.
 
NM-vinnerne blir annonsert på et online-arrangement 1. november:

Resultater fra innledende runder begynner å bli klart for publisering og vil dukke opp litt pø om pø de neste dagene.
 
NM-vinnerne blir annonsert på et online-arrangement 1. november:

Resultater fra innledende runder begynner å bli klart for publisering og vil dukke opp litt pø om pø de neste dagene.
Hei. Vil resultatene fra de innledende rundene publiseres her eller en annen plass på forumet?
 
Kan noen gi meg en link til den siden der påmeldte øl ligger. Er borte på jobb og husker ikke deltagernummerene på de jeg sendte inn.
 
Om man har øl som går videre fra innledende runder, er det å forstå det slik at man vil bli kontaktet for å sende inn oppskrift?
 
Hei, for en som ikke er helt kjent med systemet - hva er det som bestemmer om et øl går videre samt antallet som går videre? Står dette beskrevet noe plass?
 
Hei, for en som ikke er helt kjent med systemet - hva er det som bestemmer om et øl går videre samt antallet som går videre? Står dette beskrevet noe plass?
Det står i dommerinstruksen. Det beste ølet i hver runde går alltid videre, og dersom dommerne mener det er flere øl som kan være blant topp 3 i hele klassen, så går også disse videre.
 
To bunker med dommerskjemaer mangler i klassen "hveteøl, syrlig øl og tradisjonsbrygg". Scanneren på kontoret syntes dette var en flott dag å streike.
 
Legger en tvilen til gode så står det Kompe (Komle) men det ser da vitterlig ut som at førsteinntrykket av dette ølet var Rompe og agurk... Spesielt!

Dette eksemplet var da vitterlig skjønnskrift i forhold til hva jeg har sett tidligere på dommerskjemaer. :p Jeg håper en digital løsning kommer på plass en eller annen gang :)
 
Tilbake
Topp