LarsUlv
Norbrygg-medlem
LikerBest uten korn
LikerBest uten korn
Kommer det en velhumlet cider?Liker
Absolutt, hip hop hadde vært helt ødeleggende for stemningen!Stemningsmessig håper jeg på annet enn det som var i eventhallen i natt...
Sandra (31) gjemte seg da det brøt ut skyting utenfor konsert i Oslo: - Det var full panikk
Trønderbar(t)(aljonen) er straks klar med øl av lokale råvarer og annet snadder
Vis vedlegget 39549 Vis vedlegget 39550
19 liter118 brygg påmeldt
Hvor mange liter stiller folk ut pr sort?
Såg plutselig at det var anbefalt 30+ på en mail som var kommet i helgen
118 brygg påmeldt
Hvor mange liter stiller folk ut pr sort?
132?! Og publikummere da? Jeg lurer på om dette er året hvor vi må si til oss selv at "we're gonna need a bigger boat.".Skjønner ikke helt hvor du har det fra. Passerte 120 i helgen, og har 132 pr i dag. Tidligere rekord er 126 brygg fra 2017.
Stenger forøvrig ikke påmeldingen før lørdagen. De som ikke har meldt seg på enda risikerer å måtte stå på mezzaninen da jeg er usikker på om vi klarer å skvise inn enda flere på gulvet.
Fullt mulig å endre beskrivelse, alkoholtype osv frem til arrangementet starter. Etter det vil det kun bli mulig for oss å gjøre manuelle endringer. Erfaringsmessig har dette et stressnivå på 9,5.
Veldig i startgropa, men med litt hjelp og politisk innflytelse så er Skur 13 et kult sted som kan ta 3000 pers. Alternativene utover det er spektrum (men grisedyrt) eller en idrettshall litt, men ikke langt, unna byen.132?! Og publikummere da? Jeg lurer på om dette er året hvor vi må si til oss selv at "we're gonna need a bigger boat.".
I approve of these ambitions.Veldig i startgropa, men med litt hjelp og politisk innflytelse så er Skur 13 et kult sted som kan ta 3000 pers. Alternativene utover det er spektrum (men grisedyrt) eller en idrettshall litt, men ikke langt, unna byen.