NRBL logo

Hva har forresten skjedd med avataren din Morten, er det kun jeg som savner din makelige utruga positur.

Ser deg bare som hvitt felt med et kryss i gjørnet

Vi trenger en ordenlig logo til NM. Så feel free til å forsøke de som kan.
Vi trenger en litt mer "gunstig" logo.  :jaha:

Har fått en idee.. :idea: men inte fått ner den på papper ännu.

*********BILD**********

Ett liggande ölglass, där ölen rinnuer ut ur öppningen, med fint fluffigt skumm...
Ut ur skummet seglar ett vikingaskepp, med NRBL som text på seglet...

********BILD**********
*läs det som står inom bilden tio gånger. Sen luck ögonen och tänk på texten....  :sovne:
Jag tror det kan bli bra!
Är det något som kan falla i smaken för er andra??  :jaha:

Hei - er ny i lokalavdelingen, men gammel-gammel på Romerike. Våger meg innpå med et logoforslag til inspirasjon - jeg har slik sans for EBCUs logo at jeg gjerne vil gjøre obs på den før man bestemmer seg - kanskje vi kan bruke noen elementer fra den. Et poeng er for eksempel at den har mer enn ett ølglass - vi snakker jo om mangfold, ikke bare skum og volum? Her er linken:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/0/0e/EBCU_Logo.png
Hilsen
Torbjørn Bull-Njaa

Har ikke hørt noe fra Oskari, og NM nærmer seg. Jeg har fått en kompis til å lage en "classic" logo. Er det noe vi kan gå for?

nedreromerikebryggerlaug_logoliten.jpg

Må si meg enig med forrige taler, seidelen er best. Må vi ha med etableringsår? Er det ikke bedre uten, så kan vi juge på noen eller trekke fra noen avhengig av kontekst? Jeg er veldig klar for tskjorte eller nips med den logoen; Cafepress?

Helt klart Morten, men jeg er snart nødt til å juge på alderen jeg også. (Begynner å bli for gammel) >:D >:D >:D >:D

Tja.. har ikke en høyoppløslig utgave av denne, men det hadde vært fint å høre hva morten, jon, helge og resten av the muttley crew mener.  :gitarhelt:

Jeg synes seidelen gjør seg best  :yes: stemmer også for og ha med etableringsår. Det siste forslaget så litt kompakt ut.. kunne vært Nedre Rotnes Borettslag  ;D ;D

Tilbake
Topp