Nrbl mesterskap

John P

Norbrygg-medlem
Klasser? Tid? Dommere? Mitt forslag er å ha det i oktober/november/desember (kansje i sammenheng med julebordet) slik at vi får tid til å brygge litt.
Dommere? Sikkert noen Norbrygg dommere som har lyst på litt øl;) Klasser: mørk og lys ale, mørk og lys pils? Åpen klasse? Vanskelig å definere, når vi brygger så forskjellig. Premie? Heder og ære, og et diplom i A3 format som kan henges i stua?
 
Hvorfor ikke be Helge om å være dommer? hvis det skal være et  uhøytidelig mesterskap, så kan vi jo bruke de vi har , og Helge har vel bevist at han kan dette?
Julebord og julebrygging, kan vi gjerne ha hos meg, var jo ganske vellyket i fjor, og nå har jeg jo et helt nytt bryggeri. >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
 
Liker ide'n om premien.. Klasse du skrev er ok for min del, det blir jo spennende :) datoer, hadde jo vært bra om vi kunne tatt det, som Albech sier, eventuelt i sammenheng med noe jule- event ?
 
Helge må jo få lov til stille selv.. Det er flere dommere som kan stille (håper/tror jeg)? Vi får ta en all samling til snart, og diskutere saken nærmere. Mitt forslag til neste samling er i slutten av august eller starten av september..??
 
Hadde ikke tenkt til å ekskludere Helge, men vi kan jo spørre ham. Vi kan jo f.eks la alle som er med smake, og den som får mest poeng vinner, det må jo være rettferdig. >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
 
Stiller gjerne som dommer jeg trenger ikke være med i konkurransen. Det beste er om alle er dommere men ingen kan stemme på eget brygg.  Regner med at siste ølen jeg drikker er vinneren :samenvol:
 
Supert Helge, dette fixer vi. Den beste ølen uansett klasse vinner, og så spiser og drikker vi.  (ps ikke spis før du kommer) >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
 
Er det noen forslag på datoer enda, om noen eventuelt har snakket om det utenom forumet ?
 
Høres bra ut John.  Har snakket med Helge, og han påtar seg gjerrnee dommervervet. >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
 
Det blir oslomesterskap i slutten av september, så skal vi prøve oss på siste helgen i oktober?
 
Tilbake
Topp