Ny Bryggebok

Kan denne boken fåes i elektronisk/PDF ?
Den vil ende opp i PDF format hos meg uanset men slipper da å scanne, dette er kun fordi det er for meg letter å lese den,
leser ikke på senga eller stranda uansett :)
 
Nei det vil den ikke. Du må nok skanne den selv bare ikke la pdf havne på PIRATBAY fordi da blir  det bråk
 
Tessa skrev:
Nei det vil den ikke. Du må nok skanne den selv bare ikke la pdf havne på PIRATBAY fordi da blir  det bråk

Har lagt inn en bestilling jeg og, men skulle gjerne hatt den eleltronisk selv, leser kun bøker på Kindle selv, papir tar så mye plass :) så om det dukker opp en EPub eller mobi-fil for oss som har forhåndsbestilt så hadde jeg blitt glad hvertfall :)
 
Tessa skrev:
Nei det vil den ikke. Du må nok skanne den selv bare ikke la pdf havne på PIRATBAY fordi da blir  det bråk

Det er ikke noe poeng for meg å gi/selge den bort så det LOVER jeg uansett, kors på halsen og drukning i kokekaret.
 
Prøvde å bestille, men da satte den opp en "recurring payment" en gang i måneden, så jeg fikk litt kalde føtter og kansellerte. Noen som veit om dette er vanlig?
 
Hei Gustav!

Skulle ønske du kunne skrive enda mere om gjær, litt mere nerdete. Kanskje det hører hjemme i neste bok?
 
gustavf skrev:
om noen har spesielle ønsker om hva de vil ha med.

Hei Gustav. Jeg ser av IPA-kapitlet at du har en beskrivelse og en basisoppskrift. Jeg synes det er bra, og kunne gjerne tenke meg at du har slike beskrivelser og basisoppskrifter for en rekke av de mest vanlige øltypene vi brygger hjemme. Jeg synes det er kjekt å ha et oppslagsverk hvor jeg kan se den typiske oppskriften for en gitt øltype, for så å evt. endre på noe. Siden du har et IPA-kapittel regner jeg med at du nok allerede har tenkt å legge det opp slik, men jeg håper det blir mer enn bare noen få øltyper.
 
Tilbake
Topp