Ny Bryggebok

Jeg fikk også den i postkassen idag! Og det er på selveste vest-landet!  ;D
Førsteinntrykket er bra! Gleder meg til å lese nå!
 
Mottatt i dag. Glimrende bok, Gustav! Her har du fått med alt en nybegynner trenger, og alt vi som har brygget noen "brukbare" batcher trenger for å komme oss videre. Pensum!
 
Sekunderer de før meg. Bok mottatt, ser meget bra ut! Mer sengelektyre. Begynner å bli en god stack med påbegynte bøker og magasiner. Can't get enough! ;)
 
Hvem får denne boka i retur, hvis det skulle skje? Jeg tror jeg bestilte boka før jeg flytta og bytta adresse..
 
Da er boka lest; jeg synes ikke det er hverken fugl eller fisk. Ikke forteller den nok til å få igang en nybegynner og for den som har brygget en stund er det for lite.

Men den kan nok vekke nyskjerrighetn hos de som har lyst å brygge og dermed graver fram infoen.
 
GuttormG skrev:
Da er boka lest; jeg synes ikke det er hverken fugl eller fisk. Ikke forteller den nok til å få igang en nybegynner og for den som har brygget en stund er det for lite.

Men den kan nok vekke nyskjerrighetn hos de som har lyst å brygge og dermed graver fram infoen.



Likte fra hånd til munn bedre. Det syns jeg var en god bok.
 
Hva het boka, jeg har kjøpt den og den ligger kansje her i huset men trenger at andre leter etter den, btw. var det i denne boka det var ett mer inngående beskrivelse av bitterbrygging.
 
Tilbake
Topp