Mottatt i dag. Glimrende bok, Gustav! Her har du fått med alt en nybegynner trenger, og alt vi som har brygget noen "brukbare" batcher trenger for å komme oss videre. Pensum!
Sekunderer de før meg. Bok mottatt, ser meget bra ut! Mer sengelektyre. Begynner å bli en god stack med påbegynte bøker og magasiner. Can't get enough!
Da er boka lest; jeg synes ikke det er hverken fugl eller fisk. Ikke forteller den nok til å få igang en nybegynner og for den som har brygget en stund er det for lite.
Men den kan nok vekke nyskjerrighetn hos de som har lyst å brygge og dermed graver fram infoen.
Da er boka lest; jeg synes ikke det er hverken fugl eller fisk. Ikke forteller den nok til å få igang en nybegynner og for den som har brygget en stund er det for lite.
Men den kan nok vekke nyskjerrighetn hos de som har lyst å brygge og dermed graver fram infoen.
Hva het boka, jeg har kjøpt den og den ligger kansje her i huset men trenger at andre leter etter den, btw. var det i denne boka det var ett mer inngående beskrivelse av bitterbrygging.
Hva het boka, jeg har kjøpt den og den ligger kansje her i huset men trenger at andre leter etter den, btw. var det i denne boka det var ett mer inngående beskrivelse av bitterbrygging.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.