Ny Bryggebok

VonRabben skrev:
Da har man støttet opp om en god sak. Satser på at det blir spennende lesning.

Jeg kan røpe slutten: Det blir øl. Og det blir drukket.

Håper spenninga ikke forsvant :)
 
gustavf skrev:
VonRabben skrev:
Da har man støttet opp om en god sak. Satser på at det blir spennende lesning.

Jeg kan røpe slutten: Det blir øl. Og det blir drukket.

Håper spenninga ikke forsvant :)

Gustav det blir nok noen FÅ lesere som vil gjøre tråden Bryggetabber lengre :) 11 bøker igjen og boken er i mål :amen:
 
Fikk dette på mail fra Paypal;

We've tried to process your automatic payment several times, and it is now past the original due date. You should contact Newjelly AS to pay what you owe.

men finner ikke noe sted på Newjelly hvor jeg kan få betalt??
 
GuttormG skrev:
Fikk dette på mail fra Paypal;

We've tried to process your automatic payment several times, and it is now past the original due date. You should contact Newjelly AS to pay what you owe.

men finner ikke noe sted på Newjelly hvor jeg kan få betalt??

Se denne videoen
https://www.facebook.com/photo.php?v=10152912248350511&set=vb.357328377720464&type=2&theater
 
Hadde akkurat samme problem som deg, GuttormG. Hadde klart å legge inn et gammelt kredittkort som betalingsmetode i PayPal :bank2:

Sendte en mail til newjelly og fikk svar på 10 min!
Legger den ved hvis den kan være til hjelp:

Kjære Investor

Din betaling feilet . Du må derfor betale manuelt på paypal til email
accounting@newjelly.com.

Trykk send penger

39 euro

skiv ølbok i beskrivelse slik at vi får søkt på betalingen
 
Fikk sånn mail jeg og og prøver å betale manuellt men får feilmelding om kortverfisering (har prøvd flere kort)??
Har handlet på ebay i dag uten krøll, får prøve igjen i morgen
 
Min ble kansellert når det var fulltegnet, men jeg betalte 14 dager før det. Skjønner ikke helt hva som skjer ???
 
Det er ingen som har betalt før 6 juni. Alt ble trukket da. Alle de vi ikke har fått penger av har fått beskjed på email. De må betale manuelt på paypal.

Hvis det er andre problemer under en manuell betaling må det skyldes et kortproblem fordi vi har fått flere manuelle betalinger idag. Ring eventuelt paypal support:)
 
Ok greit nok men NORBRYGG må syns det er toppers med rekruttering til bryggebransjen og det er det vi jobber for
 
I dag er manuset sendt til språkvask og til fagkonsulent for godkjenning. Jeg gleder meg til å se boka, men det er fortsatt en del ukers jobb igjen før noe kan sendes til trykk...
 
gustavf skrev:
I dag er manuset sendt til språkvask og til fagkonsulent for godkjenning. Jeg gleder meg til å se boka, men det er fortsatt en del ukers jobb igjen før noe kan sendes til trykk...

Spennende. Gleder meg til den kommer ut
 
Det begynner å dra seg til... I dag har jeg brukt hele dagen sammen med en fotogtaf, for å ta bilder til boka av utstyr, råvarer og prosessen.

Ulempen er at jeg måtte vaske bryggeutstyr uten å ha fått noe øl ut av det.
 
Boka er i ferd med å gå gjennom de siste rundene med kvalitetssikring (fjerning av kommafeil, fargekorrigering av bilder osv) før trykking. Det beste datoen jeg har fått fra forlaget, er at den skal være klar til utsendelse i midten av september, men noen eksakt dato er ikke klar enda.
 
Tilbake
Topp