Ny Bryggebok

Og da fikk jeg noe så konkret som en dato rennende inn i mailboksen. Leveringsdato er 23. september, så blir de distribuert i løpet av den uka. (Jeg tror de har rimelig kontroll på disse leveransene, men alle som har fått varer fra utlandet vet at garanterte leveringstider ikke er verdt papiret de er skrevet på. Selv når leveransen er papir.)
 
TroSev skrev:
Dukker boka opp i september.? Penga forsvant fra konto for et par mnd siden..

TROSEV hvis ikke hadde fått penger av deg/alle så hadde ikke boken blitt noe av:) Så tusen takk for det.
 
Klart for utsending 23. september gjelder fortsatt, men jeg tar et lite forbehold om at trykkeriet har gitt rett dato.
 
Er noe kjent med denne boken.............. :jaha: Jeg vil takke alle som var med å bidra til at denne boken ble en realitet :amen:. Håper at alle blir fornøyd og at den ligger i postkassen hos alle om 1 til 2 uker. Hvis noen ønsker ønsker å finansiere en ølfestival, lage en ølplate,starte opp et mikrobryggeri(salg av aksjer) eller lingnende så er det bare og ta kontakt med NewJelly.com
 

Vedlegg

  • bilde.jpg
    bilde.jpg
    555,6 KB · Sett: 694
  • bilde(1).jpg
    bilde(1).jpg
    696 KB · Sett: 695
  • bilde(2).jpg
    bilde(2).jpg
    647,5 KB · Sett: 684
De som har forhåndsbestilt bøker via NewJelly kommer til å få signerte bøker i postkassa om ikke så lenge. Dersom boka er i rute, kommer jeg til å signere bøkene på mandag og da blir de pakket og sendt tirsdag eller onsdag. Jeg tror de går med B-post, så da burde de være framme hos de fleste på fredag.
 
gustavf skrev:
De som har forhåndsbestilt bøker via NewJelly kommer til å få signerte bøker i postkassa om ikke så lenge. Dersom boka er i rute, kommer jeg til å signere bøkene på mandag og da blir de pakket og sendt tirsdag eller onsdag. Jeg tror de går med B-post, så da burde de være framme hos de fleste på fredag.

kult
:)
 
gustavf skrev:
De som har forhåndsbestilt bøker via NewJelly kommer til å få signerte bøker i postkassa om ikke så lenge. Dersom boka er i rute, kommer jeg til å signere bøkene på mandag og da blir de pakket og sendt tirsdag eller onsdag. Jeg tror de går med B-post, så da burde de være framme hos de fleste på fredag.

Akkurat i tide til brygging i helga  ;D
 
Da er det opprettet en facebook side for boken . Her er det plass for ros og ris og spørsmål til Gustav
https://www.facebook.com/olbrygging?bookmark_t=page
 
Bøker. Og en forfatter bak der et sted.
2epydezy.jpg
 
God å høre at posten gjør jobben sin. De ble sendt med B-post i går, men noen rakk vi ikke å klistre adresselapper på før posten var hentet, så de blir sendt i dag. Jeg regner med at de fleste burde ha bøkene sine i løpet av onsdag og i hvert fall før helga.

Bryggeskjemaet i boka kommer i en A4-versjon for nedlasting etterhvert, men jeg venter på at designeren skal få tid til å fikse det.
 
Tilbake
Topp