• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Ny bryggebutikk

Status
Stengt for ytterligere svar.
Skjønner ikke hvorfor innlegget mitt ble slettet. Har ikke folk rett til å få vite om at det er en stor sjanse for at de kan bli lurt og svindlet av en som reklamerer for firmaet sitt på dette forumet ?? Jeg prøver faktisk bare å være hyggelig å tipse alle her inne om at rutof tidligere har lurt en del folk via sine mange "nettprosjekter".
 
blittrundlurt skrev:
Skjønner ikke hvorfor innlegget mitt ble slettet. Har ikke folk rett til å få vite om at det er en stor sjanse for at de kan bli lurt og svindlet av en som reklamerer for firmaet sitt på dette forumet ?? Jeg prøver faktisk bare å være hyggelig å tipse alle her inne om at rutof tidligere har lurt en del folk via sine mange "nettprosjekter".

Dett er er tull.

Robert Eriksen er blitt bøtelagt av politiet for sjikane på nett og trusler mot meg og min familie. Dette vil også gå til advokat og politiet.
 
Dette er tullprat fra ende til annen. Søk på mc-import.no folkens så ser dere hva jeg mener....
 
Nå vet man jo ikke hva man skal tro.. Ille hvis dette er sant, men enda værre om det er en falsk anklage..
 
Har ingen grunn til å sette ut falske rykter. Jeg mener at det kan vel ikke være ulovlig å opplyse folk om at jeg og mange andre har hatt dårlig erfaring med rutof og vi har tapt mye penger på at vi var så dumme og gjorde handel med han. På bike.no er det en lang tråd om dette der en del folk skriver om sine erfaringer med han. Jeg må understreke at dette gjelder et av de andre firmaene han har drevet og ikke dette nye. Er det ulovlig å skrive om erfaringene som jeg og andre har hatt med firmaene hans ? Isåfall så skal jeg personlig slette alt som er blitt skrevet.
 
Stuff it!
Helt uavhengig om det er noe som helst form for sannhetsgehalt i det her, er det både smålig, smakløst og forkastelig å sutre på denne måten. Og atpåtil med en egen konto med et sutrenavn? Hva er dette for slags uforskammet lavpannet forsøk på å sverte folk? Sant eller ikke, det er ikke denne måten man gjør det på. Voks opp.
 
Du blittrundlurt? Ser at du har 3 innlegg, alle i denne tråden.

Det at du registrerer en ny bruker for å anonymt sverte en ny butikk styrker ikke troverdigheten din.
Sier ikke at du ikke kan ha rett, ville bare nevne det..
 
Så du liker ikke å høre om folk har hatt dårlige erfaringer med firmaer på nett ???? Er det å sverte folk å fortelle om dette? Hvis du går inn på anbefalt.no og leser om folk sine erfaringer med diverse firmaer i norge og du da ser en negativ omtale av et firma der er det da sverting av det firmaet ? Men hvis folk blir forbanna av dette så beklager jeg og skal heller holde kjeft. Håper bare at ikke like mange blir lurt av han så lenge han har dette firmaet oppe og går.
 
Dette forumet er ikke tjent med slik diskusjon. Uansett sannhet eller ikke skal slikt taes andre steder.
Tråden blir eventuelt stengt, og den som ikke respekterer forumets regler kan også utestenges.
 
La folk få sine egne erfaringer. Dersom deg viser seg at folk ikkje kan stole på Rune, så kjem heller ingen til å handle der. Eg for min del har ingenting negativt å sei om han. Dei få gongane eg har handla der, har eg opplevd kundeservice uten sidestykke, og han er ein hyggelig kar som er over gjennomsnitt engasjert i hobbyen sin, og som strekk seg langt for at andre skal ta del i den.
 
Etter mitt syn virker ikke dette som velmenende rådgivning når kontoen er opprett ens ærend for å bedrive nedsettende skrivning, dette kunne kanskje vært gjort på en annen måte. foreksempel som du selv sier, "anbefalt.no". Når det er sagt, så er det rett som det er at nettbutikker får det glatte lag av medlemmer her på forumet, og som butikkdriver må en nesten tåle noe kritikk, men la kanskje Rutof få lov å starte opp før man river hodet av ham?

Jeg vil helst slippe å begynne å slette innlegg fra noen deltakere.

Moderator.
 
Ok folkens. Sorry om noen blir irritert av dette , ville bare få frem at alle bør være på vakt fremover og passe på å ikke bli lurt. Jeg skal heller ta å slette profilen min igjen, men bare ha dette i bakhodet folkens. Ha en fin kveld videre.
 
blittrundlurt skrev:
Så du liker ikke å høre om folk har hatt dårlige erfaringer med firmaer på nett ???? Er det å sverte folk å fortelle om dette? Hvis du går inn på anbefalt.no og leser om folk sine erfaringer med diverse firmaer i Norge og du da ser en negativ omtale av et firma der er det da sverting av det firmaet ? Men hvis folk blir forbanna av dette så beklager jeg og skal heller holde kjeft. Håper bare at ikke like mange blir lurt av han så lenge han har dette firmaet oppe og går.
Dette er et forum for hjemmebryggere og ikke VG. Her bør tonen være hyggelig og avslappet. Her foregår det handel mellom medlemer og det skulle selvfølgelige ikke vært noe reklame fra firmaer,de burde betalt for reklamen isåfall.

Men det å få et medlemskap her for å svarte noen andre er jo helt bak mål,du burde tatt kontakt med forums moderator og først luftet dine meninger med dem.
Ditt medlemskap burde nå bli slettet :hadet:
 
Jeg har googlet han en stund uten å finne noe særlig negativt. Til gjengjeld fant jeg ut at han også jobber i en barnehage. Avdelingen han jobber i heter Humlebol:) Kan umulig være et tilfeldig navn for en som er levende interessert i malt, humle, vann og gjær:) La nå mannen få en sjanse! Jeg skal iallefall ha meg en tur til Sotra for å kjøpe rimelige råvarer.  RDWHAHB:)
 
Jeg for min del kommer så absolutt til å kjøpe humle fra nettbutikken til Rutof. Veldig hyggelige priser, og jeg velger å tro at dette går bra!  :ilike:
 
Snedig, argumenterer for sitt forumtrolling her, med sitt eget forumtrolling i et annet forum, og det i en over 5 år gammel sak. Stå på :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Tilbake
Topp