Det er en av mine favoritter, men jeg hadde ikke egentlig tenkt å bruke 200 på en flaske. Litt mer overrasket og skuffa over at det ikke var noe Cantillon igjen.Hehe, tenker meg nedover om en time, får se hva som er igjen da. Drakk en westy i går, og konklusjonen min i går var vel at den var god, men at det er mange andre øl jeg kan bruke penger på i stedet...
Sjekk denne: http://www.homebrewtalk.com/showthread.php?t=147815Kunne du lagt ut oppskriften på clonen hotchef79? Vært interessant å prøve hvor nære man kommer.
Jeg var så heldig å få meg en flaske WV12. Jeg har aldri smakt dette før, men det har vært så mye snakk om det her at jeg tenkte jeg måtte prøve. Er det så godt at jeg bør spare den til en spesiell anledning, eller er det noe jeg bør åpne nå?
Det tror jeg på, jeg kjøpte et sett med 3 årganger, 2012,2013 og 2014. Jeg var alt for gjerrig til å parallellsmake dem så jeg har bare drukket 2012 og den hadde ikke hatt vondt av et par år på lageret.Spurte en ansatt på polet på Hamar om dette, han sa den fortsatt var svært ung og gjerne kunne stå et år før man drakk den.
Rochefort 8 og 10 er tilgjengelig i basisutvalget. Den (synes jeg) er en veldig god øl.Fant den "vanlige" Westmalle Tripel på basispol. Hva er forskjellen på den å W12 / W8? og er det verdt å betale 140,- mer?