• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

ØK: Chugger pumpe (igjen)

Hvor får man tak i Chuggerpumper for tiden? Brygg Selv har ingen inne, og laaaaang leveringstid - i tillegg til at det ikke akkurat er åpenbart hvordan man kan bestille uten å samtidig betale for både pumpen og levering. (Jeg vil bestille og hente i butikken!)

Det er ingen andre som selger chugger - eller kanskje iwaki? - i Norge?
 
Njei. Jeg prøvde den kraftigste av den, men den var både ujevn samt at den sluttet å fungere etter to ganger. Jeg tok ikke sjansen på en ny en. Men de er sikkert bra pumper for pengene, så lenge de fungerer.
 
jeg kjøpte chugger fra humle.se for 1 mnd siden kom levert på døren etter 4 dager. ble ca samme pris som i Norge med toll og frakt.
 
Hm. Chugger Center koster jo MER der enn på Brygg Selv? Riktignok er den oppgitt med noen liter mer pr. sek. i kapasitet, så det er kanske en annen modell?
 
Hm. Chugger Center koster jo MER der enn på Brygg Selv? Riktignok er den oppgitt med noen liter mer pr. sek. i kapasitet, så det er kanske en annen modell?
Det er nok samme modell bare at konvertering fra gallon til liter er veldig varierende. Det er imperial, engelsk og standard us gallon som gir forskjell på en liter eller noe.

Har bare positivt å si om humle.se
 
USA har vel 60Hz, vi har 50Hz. Det vil gi 20% høyere hastighet i USA med samme poltall på motor.
Joa, men Sverige har 220V/50Hz, så de burde jo skrive riktig data på produktinformasjonen.

Det er nok samme modell bare at konvertering fra gallon til liter er veldig varierende. Det er imperial, engelsk og standard us gallon som gir forskjell på en liter eller noe.

Har bare positivt å si om humle.se
Tviler ikke. Men pumpen koster jo faktisk en hundrelapp mer der enn hos Brygg Selv. Selv etter å ha trukket fra svensk MVA så blir det jo betraktelig dyrere med frakt pluss norsk MVA og tollgebyr.

EDIT: Nå fant jeg forøvrig ut at Brygg Selv har fått inn en del Chuggerpumper igjen. De har bare ikke oppdatert webshoppen.
 
Joa, men Sverige har 220V/50Hz, så de burde jo skrive riktig data på produktinformasjonen.


Tviler ikke. Men pumpen koster jo faktisk en hundrelapp mer der enn hos Brygg Selv. Selv etter å ha trukket fra svensk MVA så blir det jo betraktelig dyrere med frakt pluss norsk MVA og tollgebyr.

EDIT: Nå fant jeg forøvrig ut at Brygg Selv har fått inn en del Chuggerpumper igjen. De har bare ikke oppdatert webshoppen.


De som blir importert hit er alle 220v og 50 Hz.

Har bestillt mye fra humle.se. Må man ha det så må man
 
Tilbake
Topp