Finn Berger
Moderator
Jeg har trøbbel når jeg bytter til ny flaske. En skulle tro at nye flasker ville gi mer trykk i oksygeneringen, men det er omvendt. Med ny flaske kommer det nesten ikke noe gjennom steinen, og jeg må holde på en evighet. Først etter ganske lang tids bruk begynner systemet å oppføre seg normalt, og det fortsetter det med til det er så å si tomt.
Når det fungerer normalt, høres det en durende lyd fra flaska/regulatoren, men ikke nå, med ny flaske.
Regulatoren er en enkel sak, kjøpt på Bryggeland for halvannet år siden eller så. Det er sikkert mange som har dette utstyret. Er det noen som har opplevd det samme? Og har noen noen ide om hva jeg kan gjøre, bortsett fra å kjøpe ny regulator?
Når det fungerer normalt, høres det en durende lyd fra flaska/regulatoren, men ikke nå, med ny flaske.
Regulatoren er en enkel sak, kjøpt på Bryggeland for halvannet år siden eller så. Det er sikkert mange som har dette utstyret. Er det noen som har opplevd det samme? Og har noen noen ide om hva jeg kan gjøre, bortsett fra å kjøpe ny regulator?