Oksygentilsetting

Er vel litt tidlig å bedømme kvaliteten, men den virker å være OK. Super service fra selger hvertfall. Hadde litt problemer med dette Alibaba man må betale gjennom. Fikk det ikke til å funke. 3 kreditkort ble avvist. Kontaktet selger, som like gjerne brukte paypal. Da ordnet alt seg, og han sendte det med FedEx express. Han fulgte også mine instrukser om value $32 på pakken.
Den var grei å kalibrere, og verdiene den ga etter 30 og 60 sekunder virker å være sannsynlige.
 
Er vel litt tidlig å bedømme kvaliteten, men den virker å være OK. Super service fra selger hvertfall. Hadde litt problemer med dette Alibaba man må betale gjennom. Fikk det ikke til å funke. 3 kreditkort ble avvist. Kontaktet selger, som like gjerne brukte paypal. Da ordnet alt seg, og han sendte det med FedEx express. Han fulgte også mine instrukser om value $32 på pakken.
Den var grei å kalibrere, og verdiene den ga etter 30 og 60 sekunder virker å være sannsynlige.

Etter ca 2års bruk, vil du fortsatt anbefale denne? Er det noen som har kjøpt andre oksygenmålere som de har å anbefale?
 
Tja. Det som er litt dumt, er at du må "dyppe hele stasen" den i vørteren. Etter oksygentilførsel er det alltid mye skum på toppen av vørter. Det kan være vanskelig å vite når/om du når passe nede i vørter uten å drukne hele måleren.
Jeg ville idag ha valgt en måler med ekstern føler i en ledning. Noe alla en temp probe, hvis du skjønner hva jeg mener.
Jeg tror dette finnes, dog til en stivere pris selvfølgelig.
 
Tilbake
Topp