Sikkert to premier. Den minste + den størsteHvorfor 1000050, trodde det var en mill?
Sikkert to premier. Den minste + den størsteHvorfor 1000050, trodde det var en mill?
114 loddHvorfor 1000050, trodde det var en mill?
Arrangerte en butikkpils-blindsmakingfor noen uker siden (undertittel: "Er egentlig favorittpilsen din favorittpilsen din?"), men den ble egentlig ødelagt av at Schous var med. Det ble til en "Plukke Schous ut fra mengden"-konkurranse. 5 av 6 klarte det. Den gir meg litt håp om at ønsket etter noe annet enn "helt OK" butikkpils (som ikke er tilsatt fruktsmak) fortsatt er til stede.BetalingsmurPlutselig har Norge fått en ny favoritt-pils. Bak står denne trønderen. Hun brygger halvparten av alt øl i landet.
– Vi er veldig overrasket, tilstår bryggerimesteren som skjenker halve landet: Plutselig har hovedstaden fått tre nasjonale ølmerker. Dypt inni mega-bryggeriet på Gjelleråsen: Hvor mye Oslo-smak er igjen?www.aftenposten.no
Helt sikkert godkjent av LucasVisstnok ekte reklame fra Chile - sydd inn i Star Wars-filmene(!)
Er det ikke det vi kaller produktplassering :-/Visstnok ekte reklame fra Chile - sydd inn i Star Wars-filmene(!)
Moro, jeg likte det ølet godt.Dette var litt artig - hadde en litt eldre Imperial Stout som hadde stått en stund på cornelius-fat og som jeg ikke var helt fornøyd med. Det er gjæret både med Lallemand Voss og S-04 og masse "malt-rester" og styr.
Har sendt det til NM i fjor og tror jeg sendte noe til @Kold Brygg på et tidspunkt også. Men syns det var bla. for svakt og litt for beskt og tørt i avslutningen. Jeg fikk tips fra bla. PØBEL Bryggeri og Skamlaust Bryggeri her i Trondheim om å frysedestillere det. Jeg gjorde dette og det ble en del bedre og fikk mer fylde og alkoholisk sødme.
Det ble ikke så mye igjen til slutt (ca. 5 L), og jeg tappet det på 0.33 L bokser - (tenkte ikke på at det diskvalifiserte meg fra å sende inn til NM). Har sett litt på Tree House Brewing sine videoer i det siste og registrerte meg da de ba om å få smake på hjemmebrygg. Ble faktisk trukket ut og greide å sende det gjennom tollen. Nå har de lagt ut smakevideo!
Håper bare "old raisin" ikke var tegn på tydelig oksidering Er også enig i at det fortsatt var litt vel tørr avslutning.
Hvilket bryggeri er det snakk om ?Økonomistudio
www.aftenbladet.no