Finn Berger
Moderator
Yogi beer?
Er det ikke Pippi Stärkøl?Pippi Folkøl
Er det ikke Pippi Stärkøl?
Det er bedre med to Pils enn med ingen...Pompel og pils..
Noen Norbrygg-ere har vært i Dagbladet og ment om god pils:
Her er sommerens beste pils
Det er vel en plusset sak, men konklusjonen er at Silje, Pedro og Arne likte Ringnes, Aass og Lofopils best.
Skjærgårdspils eller noe annet fra Ringnes?
Ringnes Pils fra Ringnes og Aass Pilsner fra Aass.
Aha, takk, jeg tenkte umiddelbart på de såkalte sommerølene.
Har fortsatt til gode å drikke et øl fra Mack jeg ikke hata. Med tanke på hvor liten forskjell det er på "spesialølene" deres syns jeg det er oppsiktsvekkende at Mack sto for det største spennet.Mack Pils og Mack Isbjørn.
Har fortsatt til gode å drikke et øl fra Mack jeg ikke hata. Med tanke på hvor liten forskjell det er på "spesialølene" deres syns jeg det er oppsiktsvekkende at Mack sto for det største spennet.
Jeg kommer aldri igjen til å drikke øl fra Mack. Søppel (i min gane osv. Det er sikkert velprodusert. Så velprodusert at det ikke er spor smak igjen).Prøvde hefeweisen'en deres for en stund siden. Sendte mail og fikk til svar at det var feil label'et, skulle ikke være merket som hefe. Smakte den igjen etter noen måneder og det var like ræva. Kan være jeg har smakt fra samme batch, men da har de jaggu liten turnover her i hamartraktene.
Jeg kommer aldri igjen til å drikke øl fra Mack. Søppel.
Jeg kommer aldri igjen til å drikke øl fra Mack. Søppel (i min gane osv. Det er sikkert velprodusert. Så velprodusert at det ikke er spor smak igjen).
VGTV ”avslører” at det er plast-lining i bokser. Agurktiden er over oss.
VGTV