Om øl i mediene


Blir vanskelig å få tak i en av disse flaskene siden jeg ikke har en av Vinmonopolets spesialbutikke nær meg, men jeg skal gjennom Belgia på vei til Irland i Juni så da finner jeg kanskje en.
 

Blir vanskelig å få tak i en av disse flaskene siden jeg ikke har en av Vinmonopolets spesialbutikke nær meg, men jeg skal gjennom Belgia på vei til Irland i Juni så da finner jeg kanskje en.
Hadde håpet at polet skulle beholde pandemi ordningen hvor det i stedet ble sluppet på nett og man kunne kjøpe flasker for henting i butikken. Nå blir det jo umulig å få tak i slike flasker med mindre man er arbeidsledig.
 

Kjedelige nyheter for oss øl-glade
Kan droppe Gose og Chips med ølet også

 
Kan droppe Gose og Chips med ølet også

Skal man lissom ikke spise Napolitansk Pizza heller nå?

Jeg dør heller lykkelig uvitende som livsnyter enn å kutte ut alt som er godt her i livet!

Det er såpass farlig å leve at ingen har til nå overlevd så den kjangsen tar jeg :p
 
Liker ikkje heilt ideen om å merke alkohol som kreftframkallende, men er veldig med på at folk burde bli opplyst om det. Trur det er svært få som er klar over det, so slik sett er det bra at det blir litt "blest" rundt det :)
 

Morsomt og bra intro kurs om ølbrygging - koster ikke noe.

Nics
Det der så jo veldig bra ut. Av de som underviser kjente jeg igjen Tom Shellhammer og Charlie Bamforth, og det er jo bånnsolide folk.
 
...og enda en bekymring som ikke plager oss...

 
Tilbake
Topp