Om øl i mediene

Liker ikke isbjørn eller Arctic, hvor jeg får et metallisk preg. Men som sagt synes jeg den grønne var ok. De har/ hadde også en tjekker jeg minnes var grei.

Det sagt hadde jeg i mange år et negativt inntrykk av Grans, men det har snudd de siste årene.
Den tsjekker'n er ikke helt gal - så lenge du ikke tester den opp mot en ekte tsjekker. Da åpenbarer det seg en viss avstand:).

Jeg likte artikkelen, men er litt usikker på om Aftenposten burde invitert med seg en mann som er åpen om egne alkoholproblemer på en sånn reportasje. Hadde vel vært bedre å ta en av de mange politikerne som holder misbruket sitt skjult?

Jeg likte artikkelen, men er litt usikker på om Aftenposten burde invitert med seg en mann som er åpen om egne alkoholproblemer på en sånn reportasje. Hadde vel vært bedre å ta en av de mange politikerne som holder misbruket sitt skjult?
Spørs om det er lovlig å skrive dette på forumet, men, all PR er god PR, og en del av den mannlige velgerbasen for Rødt kan sikkert identifisere seg med Mimir.

Spørs om det er lovlig å skrive dette på forumet, men, all PR er god PR, og en del av den mannlige velgerbasen for Rødt kan sikkert identifisere seg med Mimir.
At det her er tale om Rødt er tilfeldig og jeg ser ikke utsagnet ditt som spesielt politisk. Dette stemmer for alle politikere og politiske synspunkter. Så det er helt innafor. Men ser ingen grunn til å diskutere videre på dette. ;)

"Grønn genser" var et kjent begrep, ja - men nå er det år og dag sida sist jeg hørte det.

Jeg har aldri testa det, men jeg innleda gjerne fredagspilsen på Dovrehallen med en bokkøl:). Det var ei tid jeg og en håndfull kolleger pleide å møtes der. (Men lektorer kan vel knapt nok sies å høre til kjernen av arbeiderklassen :p .)

Tilbake
Topp