OmCider

Jeg skriver ut i morgen.
Går ut i fra at det er brygging på Godlia i helgen så jeg kan få lagt dem inn.
 
Hadde vært fint! Kanskje 20 av flygebladet, og 15 brev?
[/quote]

20 + 15 lapper ble lagt i postkassa i går kveld.
 
agedahl skrev:
Hadde vært fint! Kanskje 20 av flygebladet, og 15 brev?

20 + 15 lapper ble lagt i postkassa i går kveld.
[/quote]

Dessverre var det noe galt med flygebladene: remsene nederst kom ikke fullstendig med i utskriften, noe som medførte at de ikke hadde epost-adresse og telefonnummer. Opplaget kunne derfor ikke brukes.

Jeg endte opp med å henge opp brevene rundt på Godlia. Ingen god løsning, men langt bedre enn ingenting. Vi trenger flere flygeblader og brev. Jeg postet ikke så mange brev, siden mange postkasser hadde 'nei takk til uadressert reklame'-lapper.
 
Fryktelig dumt at jeg ikke sjekket dem.
Jeg ser nå at jeg må "delete" en linje på arket for å få med det som mangler  >:D

Jeg tar noen nye utskrifter i morgen.
 
agedahl skrev:
Fryktelig dumt at jeg ikke sjekket dem.
Jeg ser nå at jeg må "delete" en linje på arket for å få med det som mangler  >:D

Jeg tar noen nye utskrifter i morgen.

Jeg trur vi kommer til å trenge minst 30 flygeblader til om vi skal dekke nok areal.
 
Har plukket en del epler og kjøpt en saftpresse som ikke fungerer.
Er det mulig å låne pressa privat en kveld veldig snart?
 
agedahl skrev:
Har plukket en del epler og kjøpt en saftpresse som ikke fungerer.
Er det mulig å låne pressa privat en kveld veldig snart?

Det må du nesten kontakt Martin E og kristianiastudentene om.
 
agedahl skrev:
Per Øyvind Arnesen skrev:
Her kommer utkast til en flyer og en poster. Navnelisten er ikke komplett, dog.
Skal det forandres noe eller skal jeg skrive ut 10-15 exs å komme opp på Godlia med?
Vi snakket om å plukke/presse første uka i oktober.
Fant ut at dette dette er høstferieuka. Dvs at i vert fall jeg er opptatt.
Er det noen mulighet for å ta det uka før eller etter?

Fikk ikke noen tilbakemelding men for meg er det uansett høstferie med andre ting på tapetet.
Leste meg også litt opp på cider.
Etter plukking bør eplene ligge kjølig 1-2 uker for å få mer sødme i ferdig produkt.
 
agedahl skrev:
agedahl skrev:
Per Øyvind Arnesen skrev:
Her kommer utkast til en flyer og en poster. Navnelisten er ikke komplett, dog.
Skal det forandres noe eller skal jeg skrive ut 10-15 exs å komme opp på Godlia med?
Vi snakket om å plukke/presse første uka i oktober.
Fant ut at dette dette er høstferieuka. Dvs at i vert fall jeg er opptatt.
Er det noen mulighet for å ta det uka før eller etter?

Fikk ikke noen tilbakemelding men for meg er det uansett høstferie med andre ting på tapetet.
Leste meg også litt opp på cider.
Etter plukking bør eplene ligge kjølig 1-2 uker for å få mer sødme i ferdig produkt.

Jeg tenker vi bare kjører på i dag, og heller plukker mer seinere.
 
Første runde innplukking gikk greit, vi sitter igjen med noen søppelsekkers mengder med epler.

Planen videre er å samle epler i en omgang til neste uke, og følge opp med kverning samt pressing uka derpå. Jeg legger ut doodle og kontakter Kristianiastudentene snarest.
 
Jeg har også plukket litt i haven og har vel tilsvarende en liten banankasse eller så som gjerne inngår. Står i kjølerommet hjemme hos meg, men jeg regner med å ha fått fikset bil innen det blir på tide å presse, så jeg fikser transport til Godlia.
 
Nidveg skrev:
Planen videre er å samle epler i en omgang til neste uke, og følge opp med kverning samt pressing uka derpå. Jeg legger ut doodle og kontakter Kristianiastudentene snarest.

SMS til 40239166 eller martin dått eckhoff dått andresen på gmail dått com går nok raskere enn bryggelaugets fellespost, siden det er hjemme hos muttern og fattern. Må hentes med bil.
 
Tilbake
Topp