Online ølsmaking med Gahr Smith-Gahrsen / 7Fjell, fredag 4. desember kl 19

Konge! Har meldt meg på, men... Nettbutikken sender jo ikke bokser til Vestfold, får beskjed om at de ikke kan sende bokser til meg, må hentes på bryggeriet... Har de bare lokal levering i Bergen kanskje? Det blir for langt å kjøre for meg :D
 
Konge! Har meldt meg på, men... Nettbutikken sender jo ikke bokser til Vestfold, får beskjed om at de ikke kan sende bokser til meg, må hentes på bryggeriet... Har de bare lokal levering i Bergen kanskje? Det blir for langt å kjøre for meg :D
Ja, dessverre er det bare utlevering i egen kommune bryggeriene har fått lov til.
Men det er jo kun den ene som ikke er tilgjengelig for bestilling på Vinmonopolet.

7Fjell har jo distribusjon i noen dagligvare, men om de har i Vestfold vet jeg ikke.
Kanskje @Gahr har en oversikt over hvor man kan få tak i Håndverkspils?
 
Konge! Har meldt meg på, men... Nettbutikken sender jo ikke bokser til Vestfold, får beskjed om at de ikke kan sende bokser til meg, må hentes på bryggeriet... Har de bare lokal levering i Bergen kanskje? Det blir for langt å kjøre for meg :D


Kan ikke du bestille disse til nærmeste pol?
 
Er det mulig at denne eventen blir "utsolgt"?
Det er planlagt et jobb arrangement den kvelden, men om det blir utsatt/avlyst så vil jeg veldig gjerne være med på dette. Synes bare det er dumt å reservere et sete nå jeg er usikker på om jeg blir med.
 
Takk til alle, jeg får sjekke om de har den inne på Meny, eller så får jeg klare meg med en Lederer. Polet i Larvik manglet 3 stk, men de er satt i bestilling, så jeg har dem forhåpentligvis tidsnok (4 dager stod det). :beercheers::)
 
Er det mulig at denne eventen blir "utsolgt"?
Det er planlagt et jobb arrangement den kvelden, men om det blir utsatt/avlyst så vil jeg veldig gjerne være med på dette. Synes bare det er dumt å reservere et sete nå jeg er usikker på om jeg blir med.
Tror det skal gå bra, vi bruker en plattform som har bedre plass enn den forrige med Espen Lothe.
 
Her skal alt bestilles til post-i-butikk, sett bort fra butikkstyrke. Sist event jeg deltok på saumfarte jeg Vestfold for en eller annen øl jeg aldri fant i noe butikk [emoji23][emoji1303] Da tar jeg heller en random pils i oppvarmingen, og har resten i vågastyre. [emoji41][emoji482]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Her skal alt bestilles til post-i-butikk, sett bort fra butikkstyrke. Sist event jeg deltok på saumfarte jeg Vestfold for en eller annen øl jeg aldri fant i noe butikk [emoji23][emoji1303] Da tar jeg heller en random pils i oppvarmingen, og har resten i vågastyre. [emoji41][emoji482]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hvis noen lurte: Vinmonopolet FTW der altså, event eller ei. [emoji41][emoji1303]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Fant de på Gulating. Hadde på Gunerius i Oslo. Får inn på fredag på strømmen.

.Anders
 
Tilbake
Topp