Online ølsmaking med Gahr Smith-Gahrsen / 7Fjell, fredag 4. desember kl 19

@Amarillo , @Kalvatn , @TomJohan , @Brynsj , og sikkert flere.

Ølene skulle være tilgjengelig over hele landet, men det viser seg altså at det ikke er tilfelle.
Dette beklages selvfølgelig!

Selv jeg som har bestilt til et pol i Bergen venter på at bestillingen skal blir komplett.
Nå bor jo jeg i Bergen så jeg bare har tatt en tur til et annet pol og kjøpt flaskene der, men det er jo ikke en løsing for alle.

Det kommer flere ølsmakinger av denne typen, og da kommer bryggeriene til å få beskjed om at det er viktig med tilgjengelighet over hele landet.

Det er plenty med plasser, så det er ingen av dere som trenger å melde dere av.
 
Jeg meldte meg på 20 november, polet manglet 3 av flaskene, men fikk alle til slutt. Mangler bare den butikkstyrkepilsen, men da blir det en Lederer i stedet :)
 
Har fått tak i alle typene. Bestilte først på lokale polet men de kunne ikke få tak i alt. Sjekket så med nærliggende pol. Og fant de som manglet der. Det jeg slet mest med å få tak i var håndtverkspilsen. Men var en liten ringe runde så fant jeg den på Gulating. Så det er mulighet å få tak i.

.Anders
 
jeg dropper dette. Hvis det er fullt så kan noen andre overta plassen min.

+1

Endte med kun det som allerede var tilgjengelig (i rikt monn) på lokalt pol. Så... Like langt. Jada, det finnes pol med de jeg mangler på lager per nå. Men det blir 1 times kjøring hit, 1,5 time dit, osv. Sååååå god tid har jeg ikke.

Ser at øljulekalender "redder 7Fjell fra full krise". Kanskje de skulle produsert opp nok DIPA'er også..? :p
 
Vet ikke om det hjelper noen men VInmonopolet på Oslo City hadde alt sammen inne så jeg skal ned dit og hente mitt i dag,
 
Håndverkspils har vist seg umulig å få tak i på Sunnmøre, tror jeg har sjekket en butikk av hver kjede nå samt Gulating. Får klare meg med resten som jeg fant med å besøke to pol langs strekningen på vei hjem fra jobb.
1607030345536.png
 
Bestilte alle bortsett fra pilsen på polet, etter en uke fikk jeg melding om at to av dem ikke kunne leveres, men når jeg skulle hente i går var det bare det bare Bad habitt som ble levert. Resten var strøket av distributøren sa de.
Så da har 7 fjell i det minste funnet et at de har en helt reva distribusjon.
Så med en øl tilgjengelig blir det en litt kjedelig kveld for min del. Så mitt spørsmål til Norbrygg er: blir det gjort opptak slik jeg kan følge ølsmakingen når jeg har fått tak i litt flere enn en?
 
Så mitt spørsmål til Norbrygg er: blir det gjort opptak slik jeg kan følge ølsmakingen når jeg har fått tak i litt flere enn en?
Hei. Det vil bli gjort opptak av sendingen. Denne vil vi gjøre tilgjengelig for alle påmeldte med billetter. Kan ikke garantere at den er på plass umiddelbart etter sending i kveld, men i løpet av neste uke skal vi få formidlet lenke til opptaket.

Veldig beklagelig at det er vanskelig for flere å få tak i kveldens øl. Dette er en erfaring vi skal ta med oss til vår neste ølsmaking som er under planlegging. Vi håper likevel at dere som ikke har fått tak i alle vil være med under kveldens sending.

Det kommer straks en e-post til alle påmeldte med litt informasjon om kveldens sending.
 
Tilbake
Topp