Endelig fått ordna meg ett lite skap til undergjæring. Mangler bare en måte å kontrolere trmperaturen på så er jeg i mål ;D så hvis noen har noe som kan brukes til det som de ikke trenger lengre si i fra
Ebay har alt http://www.ebay.com/itm/220Vac-Microcomputer-Temperature-Controller-STC-1000-Kitchenware-with-sensor-/321260503282?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4acc9e40f2
Jeg fikk hjelp fra en hyggelig medbrygger her på forumet til å koble opp min, så om du spør er det helt sikkert noen her på forumet som er villig til å hjelpe deg om det skulle være behov :ilike:
Det er en komplett styringsboks med STC-1000 som styrer to kontakter til kjøleskap og varme.
400 kroner?
Jeg bor på Oppdal og kan sende den, men som kjent er det ikke akkurat billig å sende pakker med Posten...
Haha, det har du aldeles rett i. Ser forøvrig ikke forskjellen på de to, men hvis jeg legger godviljen til så kan jeg vel skimte et eller annet i høyre hjørnet der.
Amarillo skrev:
Det er en komplett styringsboks med STC-1000 som styrer to kontakter til kjøleskap og varme.
400 kroner?
Jeg bor på Oppdal og kan sende den, men som kjent er det ikke akkurat billig å sende pakker med Posten...
Hvis du orker å finne ut hvor mye det cirka blir ved å sende med posten så kan vi ta det deretter. Ellers er jeg ofte i Trondheim så hvis du fremdeles har den da Tippeligaen starter igjen så kan jeg sende på en melding når jeg kjører oppover.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.