Finn Berger
Moderator
Glemte å si det, men: Takk for at du gjør denne jobben, Tollef
!!!!
Ser ikke ut til å være mulig å laste opp bilder større enn 2 MB etter siste oppgradering. Var det intensjonen?
Greit nok, men mer plunder med mobilen nå
Hva legger du i "funker ikke"? Jeg får svar når jeg søker etter ting ihvertfall.Søket funker fortsatt ikke ..![]()
Det gjør viVi har flyttet til ny hosting leverandør. IT komiteen kjemper for å stabilisere.
Håper dere gir han all honnør for å stå på som han gjør. Han er en av disse uunnværlige som jobber gratis i det stille.
Takk T
Det er like trygt som det alltid har vært. Det har vært rusk i stabiliteten, men det er ingen ting sikkerhetsrelatert knyttet til dette. Jeg har skrudd på en del greier i morges, forhåpentligvis vil det hjelpe på stabilteten.I dag har det vært helt håpløst før nå, er nettstedet hacket? er det trygt?
Takk, akkurat nå er du et geniDet er like trygt som det alltid har vært. Det har vært rusk i stabiliteten, men det er ingen ting sikkerhetsrelatert knyttet til dette. Jeg har skrudd på en del greier i morges, forhåpentligvis vil det hjelpe på stabilteten.
Søket hadde slått seg vrangt så jeg trakk frem den relativt store klubben, så får vi krysse fingrene for at det oppfører seg som det skal fremover.
Takk skal du haDet er like trygt som det alltid har vært. Det har vært rusk i stabiliteten, men det er ingen ting sikkerhetsrelatert knyttet til dette. Jeg har skrudd på en del greier i morges, forhåpentligvis vil det hjelpe på stabilteten.
Søket hadde slått seg vrangt så jeg trakk frem den relativt store klubben, så får vi krysse fingrene for at det oppfører seg som det skal fremover.