Oppgradering og nedetid søndag 2. november

Søket funker fortsatt ikke .. :(
Hva legger du i "funker ikke"? Jeg får svar når jeg søker etter ting ihvertfall.

Det sagt, vi har litt trøbbel med stabiliteten på maskinen forum og nå nettsider kjører på. Jeg skrur på ting for å se om jeg får fikset, men det er litt ruglete foreløpig.

Det virket i går når du skrev det fungerte, det var første gang på noen dager.

Nå er det trøbbel igjen. Samme melding når jeg forsøker å se på Ditt innhold via profilen.

1000015786.jpg

Heldigvis fungerer det viktigste, forumet. Satser på at du får skrudd tilleggsfunksjonene på plass etterhvert.

Jeg har hatt store problemer med i det hele tatt å komme inn på forumet og Norbrygg sin side de siste dagene, det har kommet opp mange meldinger om at nettstedet er usikkert og advarsler om at jeg ikke må legge igjen passord eller kontoinformasjon.
I dag har det vært helt håpløst før nå, er nettstedet hacket? er det trygt?

Vi har flyttet til ny hosting leverandør. IT komiteen kjemper for å stabilisere.
Håper dere gir han all honnør for å stå på som han gjør. Han er en av disse uunnværlige som jobber gratis i det stille.
Takk T

I dag har det vært helt håpløst før nå, er nettstedet hacket? er det trygt?
Det er like trygt som det alltid har vært. Det har vært rusk i stabiliteten, men det er ingen ting sikkerhetsrelatert knyttet til dette. Jeg har skrudd på en del greier i morges, forhåpentligvis vil det hjelpe på stabilteten.

Søket hadde slått seg vrangt så jeg trakk frem den relativt store klubben, så får vi krysse fingrene for at det oppfører seg som det skal fremover.

Det er like trygt som det alltid har vært. Det har vært rusk i stabiliteten, men det er ingen ting sikkerhetsrelatert knyttet til dette. Jeg har skrudd på en del greier i morges, forhåpentligvis vil det hjelpe på stabilteten.

Søket hadde slått seg vrangt så jeg trakk frem den relativt store klubben, så får vi krysse fingrene for at det oppfører seg som det skal fremover.
Takk, akkurat nå er du et geni :p .

Takk skal du ha:)!!

Lykken er stor, det blei ekstremt håpløst å ikke kunne finne fram til tråder og poster. Det var sånn jeg innbiller meg det må være å lide av alvorlig hukommelsestap.

Tilbake
Topp