Noen flere detaljer om oppgraderingen denne uken? Jeg regner med at dette betyr at forumets fremtid er sikret, i alle fall en stund til?
Slike oppdateringer gir meg vondt i magen.. Jeg har sett forum dø helt ut etter "oppgradering" til ny plattform.... Krysser fingrene for at det fortsetter å være et enkelt og intuitivt forum format også etter oppgraderingen!
Kjempeglad for at noen med teknisk innsikt er villige til å trå til! Men er det ikke mulig (i en eventuell fremtid) å "outsource" driften av forumet, i stedet for at det skal legges ned? Får jo helt hetta her jeg sitter...
Hva med å migrere til en saas-løsning? F.eks. Tapatalk Groups?Det har vært veldig vanskelig å finne noen som tilbyr en passende driftstjeneste. Selvfølgelig kan det settes ut, men vi har ikke funnet noen som tilbyr det som "masseprodusert" tjeneste, og da snakker vi fort om noen håndfuller tusenlapper i måneden for en skreddersydd driftstjeneste.
Hva med å migrere til en saas-løsning? F.eks. Tapatalk Groups?
Hva med å migrere til en saas-løsning? F.eks. Tapatalk Groups?
Jeg kan grave litt i det.Det er sikkert mulig, ja, og noe vi kan vurdere om det er noen som kan ta eierskap til ei slik migrering. Å gå over til Facebook-grupper er jo også et alternativ.
Foreløpig status på Tapatalk Groups, mine subjektive vurderinger:Jeg kan grave litt i det.
Enig i at Facebookgrupper er et alternativ. Dvs. et dårlig alternativ.