Det så ut som en veldig fin artikkel, skal prøve noen av de anbefalingene neste gang jeg brygger en Weissbier til våren. Har prøvd noen ganger nå men aldri lykkes helt med å få det som jeg vil.
Her finner du det du trenger.
Weyermann lager et hvetemalt med farge omtrent som lyst münchnermalt. Det er tilpassa denne øltypen.Det så ut som en veldig fin artikkel, skal prøve noen av de anbefalingene neste gang jeg brygger en Weissbier til våren. Har prøvd noen ganger nå men aldri lykkes helt med å få det som jeg vil.
Hvilken gjær bruker du?Vis vedlegget 65791
Begynner å bli bedre - forsøk 5 eller 6 - lit mye banan denne gangen.
Var det meningen å inkludere en lenke eller et vedlegg nå, kanskje?Kan denne brukes?
Jeg er ikke så dreven at jeg greier å lese ut en oppskrift av den artikkelen. Er det noen som har en oppskrift som jeg kan gi til en bryggebutikk, som kan male opp dette til meg? Evt noen andre løsninger for en som ikke er så flink enda.
På forhånd takk.
Om du vil ha en nøyaktig oppskrift kan jeg sette opp ett forslag til deg på en standard dunkelweizen.Er det noen som har en oppskrift på en øl som er mest mulig lik Erdinger Weissbier Dunkel, eller helst om noen vet om et all gain sett som tilsvarer det ølet?
På forhånd takk.
Er det noen som har 11g pakker av Lallemand Munich på lager? Jeg har bare funnet mursteiner.Om du vil ha en nøyaktig oppskrift kan jeg sette opp ett forslag til deg på en standard dunkelweizen.
Ellers kommer du nok ganske langt med denne. Men bruk Lallemand Munich gjær
Hva brygger du på? Hvilken butikk pleier du å handle?
Ølbrygging, Lite og Holm. De 3 øverste når jeg søker på Google har alle inne.Er det noen som har 11g pakker av Lallemand Munich på lager? Jeg har bare funnet mursteiner.
hva med Banana Split'en som Brewshop har? Antakelig samme som wlp380.Er det noen som har 11g pakker av Lallemand Munich på lager? Jeg har bare funnet mursteiner.
Tenkt på den også ja får se hva det blir til når jeg rekker en weissbier i bryggeplanene. Har en del på planen før dethva med Banana Split'en som Brewshop har? Antakelig samme som wlp380.
Men du er god på å holde høy fart i svingene, du vel?Tenkt på den også ja får se hva det blir til når jeg rekker en weissbier i bryggeplanene. Har en del på planen før det