Oppskrift Humle Kanon

Haandbryggeriet er noen sure gubber, det nytter ikke å prøve å få tips engang der i gården. De tenker bare profitt og er sikkert redd hjemmebryggerne skal slutte å kjøpe ølet.

Av prinsipp har jeg sluttet å handle øl fra dem.
 
Kjipt at de lager såpass mye godt øl

Haha.. Er ikke 100% boikott, pleier å handle en øl når de kommer med noe nytt for å smake, ellers rører jeg ikke noe særlig fra haandbryggeriet. Jeg synes at hjemmebryggermiljøet er helt fantastisk og forøvrig bryggeriene også stort sett. Kjetil på nøgne ø har jeg pratet med på telefon et par ganger og han er superduperhyggelig og hjelpsom, mike på lervig har jeg hatt litt prat med på mail samt Ewan hos ægir. Samtlige er knall hyggelige og hjelpsomme og deler mer enn gjerne tips til ivrige hjemmebryggere og det er noe jeg setter høyt. Av den grunn handler jeg ganske mye fra nettopp dem, man får liksom litt kjennskap til personene bak produktene også.
 
Jupp, har også fått litt tips/etc fra både Kjetil og Mike, og er helt enig, virker veldig hyggelige begge to! utrolig dumt at HB skal være så kjipe :/
 
Beklager at jeg skriver noe off topic her. Men bruker Kjetil Jikiun lang tid på å besvare mail angående oppskrift?
 
Angående "Underlig Jul":
"
Hei Peter,
Jeg må bare sjekk opp litt.
Mulig at dette kommer som bryggesett mot jul.
Du hører fra meg."
 
Men fikk du noe svar da Torstein? Men man burde vel kanskje klare gjette seg frem til humlesammensetningen, eller (det klarer ikke jeg)? Så er det vel bare å bruke den på en relativt standard IPA-Maris Otter maltkropp??
 
Tilbake
Topp