Oslo: Angivelig tidenes ølsmaking

Yapp,

Masse godt øl, ser jeg nå ikke skal være redd for #100, fantastisk godt øl, tror også Aass Bock må frekventeres oftere.. :)

Fant noen disse Cask ølene?, de som var på lista?, lurer på om de forsvant i ståket.

Hvis en spanjol hadde sett åssen de skar skinka så tror jeg de hadde grått sine tårer, men, akk, mere smaksprøver til oss :) (de tykkeste skivene ever)
 
neslekkim skrev:
Hvis en spanjol hadde sett åssen de skar skinka så tror jeg de hadde grått sine tårer, men, akk, mere smaksprøver til oss :) (de tykkeste skivene ever)

var nesten steik :)
 
Jah, men tygde i oss varene som ingenting :)

Digg å se at Ultra har slke varer da, selv om jeg er redd prisene er sinnsvakt langt over normalpris i spania.

De hadde også en utrolig god pølse der, Fransk tror jeg, smakte nesten som spanske Fuet.. Tror det blir en dyr høst..
 
Kjetil S skrev:
Har de gjort endringer i oppskriften, eller var dette et spesialbrygg?

Jeg sputte dem om de hadde endret oppskrifta og fikk beskjed om at humlesammensetninga kunne variere litt.
 
Kjempeflott arrangement, håper dette kan bli en årlig tradisjon. Er også enig at Norbrygg medlemmer kunne gitt seg litt mer tilkjenne, men nå kan man vel få kjøpt seg t-skjorter/gensere med Norbrygg logo å henge på seg.
 
Snakka en del med sjefen for opplegget. Var'e Joachim han het? Han var veldig fornøyd med responsen og var mer enn åpen på mer fokus på øl framover - det være seg på sesongøl, ølsmakekurs og slikt. Kan bli artig å følge med på. Om det fortsetter slik er årsavgiften på 300.- absolut verdt det.
 
Tilbake
Topp