Ja, på lageret i bakgården. Jeg vil være der mellom kl 17 og 18.Gleder meg! Finnes det noen mulighet for å dumpe øl der nede i morgen?
Det er noe med ramma rundt, størrelsen på arrangementet, og ikke minst folka som deltar, som gjør dette til en ekstraordinært trivelig begivenhet. Og i år var det dessuten spesielt, siden "vinneren" i fjor var covid-19. Det kjentes godt å være i miljøet igjen.Tusen takk for nok en fin kveld i Drammensveien. Dette har blitt en veldig hyggelig tradisjon!
Ja, det syns jeg du må!Fantastisk arrangement - og ikke minst veldig hyggelig treffe menneskene bak navn og pseudonymer på forumet. Veldig inspirerende å snakke med deg @erikraude, så må nok ta meg sammen og få fylt quarter barrique med noe øl Gratulerer til pallen og takk for Norbygg Oslo som arrangør: kunne ikke blitt bedre
1.plass | Anders Hagen | Höibraaten Schwaart | (198g) |
2.plass | Thorbjørn Bakke | The Pale Ale | (165g) |
3.plass | Hans C. Løberg | Hvit Skorstein | (154g) |
4.plass | Robert | Bavarian Helles | (140g) |
5.plass | Erik Nygaard | Projekt Barrique | (108g) |
6.plass | Jørgen Olsen | IPA | (97g) |
7.plass | Lars Erik Vingnesengen | Troll's Juice | (89g) |
8.plass | Finn Berger | Engelsk Golden Ale | (86g) |
9.plass | Edvard (KSHB) | Sour Hop Kidz | (78g) |
10.plass | Jens Erik Jacobsen | Tjekkisk Pils | (77g) |
11.plass | Håkon Bugge | Neipa Hornindal kveik | (54g) |
12.plass | Edvard (KSHB) | reale Bitter | (51g) |
13.plass | Morten Sevland | Mannen i gata v2 | (44g) |
13.plass | Thorbjørn Bakke | The Raw Win or Fale Ale | (44g) |
15.plass | Torgeir (KSHB) | Vienna (de-alc) | (36g) |
16.plass | Tor Brøndbo | Golden Ale <0,5 % | (32g) |
Er vel rimelig sikkert at det blir burger neste år også etter som jeg bare har hørt positive ting om maten. Tror ikke man skal regne med at det blir gratis neste år[snip] Håper burgern blir tradisjon også!