• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Solgt/Kjøpt Oslo: Kokekjele med kran, 36 liter

Rolf

 
Kjøpt hos Humlegården.se for mange år siden. Borret hull og satt inn kran, alt med 1/2"-gjenger. Satt på en 90-graders bend på innsiden som en slags diptube. Har brukt humleposer, så har ikke sett behovet for bazooka. Fungerer fint på induksjon.

Hørte jeg 1200 kroner? Eller kom med bud.

IMG_4831.jpg

IMG_4832.jpg

IMG_4833.jpg


Litt praktisk
Jeg holder til i Oslo og jobber i sentrum, gode muligheter for overlevering og slikt både her og der. Ta kontakt, så avtaler vi. Sende via posten er siste utvei, jeg er lat.. ;)
 
Sist redigert:
Ok, kjøpte nylig en Katla 36 liter med kran og termometer, brukt 4 ganger for 1000 kr + frakt. Derfor bud på 900 kr.
 
Ok, kjøpte nylig en Katla 36 liter med kran og termometer, brukt 4 ganger for 1000 kr + frakt. Derfor bud på 900 kr.

Aha! Riktig, da har vi sett veldig forskjellige priser. Jeg tittet bare raskt innom her, og så noen som mente 1400 for en 36-liters var veldig rimelig, derfor jeg la meg på 1200. Prisen er dog ikke det største ankepunktet, har ikke noen kasser eller lignende å sende i nå, som den klassiske osloborger er jeg veldig lat når det kommer til å sende ting avgårde... :)
 
Tilbake
Topp