Oslomesterskapet 2015

Vi har pleid å si en medbrygger per deltagende brygg, men ingen ting er helt firkanta i Gamlebyen. Billettene blir lagt ut rundt 1 september, og blir solgt på GSF på et annonsert tidspunkt. Vi har rundt 200 billetter totalt, og kunne sikkert solgt det tredobbelte. GSF har pr i dag ikke kapasitet til flere gjester, men det er heller ikke sikkert at fler ville vært bedre. Billettene forsvinner svært raskt og det blir mange om beinet. Vi har erfart at salg av mange billetter til samme person ikke nødvendigvis bidrar til den gode stemningen vi ønsker oss. Et kickoffparty for ansatte i det nyåpnede eiendomsmeklerkontoret vil sikkert fungere strålende for de ansatte på kontoret, men bidrar ikke nødvendigvis til den atmosfæren vi ønsker oss på OM. Derfor blir det satt et tak på maks 3 billetter pr person.
Vi håper at dette vil sikre en god miks av lokale ølhunder og ølbryggervenner.

Jeg legger gjerne ut mer informasjon, men da må jeg nesten få noen spørsmål å svare på.
 
Hvis det fortsatt er plasser igjen så kommer gjerne jeg og en medbrygger med et 19liters og godt humør!
 
Når på dagen skal dette foregå ? fant plutselig ut at jeg må være på skolen til klokken 1430 og kan derfor ikke løpe noen sted. Og hvis det er etter 1430 kan jeg være med igjen som nr #30
 
Sist redigert:
En aldri så liten nyhet av året: Nordtvedt vil ha med seg et instrument som måler alkoholinnholdet i øl. Instrumentet har en oppløsning på +-0.2% dette bør være nøyaktig nok til at vi kan avholde en aldri så liten konkurranse.
Hvem kan gjette...eeehh beregne mener jeg, best alkoholprosenten i eget øl? Den som kommer nærmest får en hyggelig liten overraskelse.
 
Da beklager jeg forvirringen jeg nå skaper med å si at vi nok er # 7 sammen med Goran. Han er jo en GIPA gutt han og :)
 
Billetter folkens:
Billetter selges på GSF, 01.09 klokka 18.00

Sent fra min HTC One X via Tapatalk
 
Og...pga laber deltagelse i meny-avstemningen lar jeg menyvalget ligge på Kokken Tores "smale" skuldre.

Sent fra min HTC One X via Tapatalk
 
Må desverre trekke meg i år, da jeg må ut på jobb reise. Satser på å komme sterkere tilbake neste år!

-1
 
Dårlig vær og tett traffikk får skylda for litt sviktende oppmøte på billettutsalget. Vi setter opp en ny salgsdag som blir annonsert fortløpende.

Sent fra min HTC One X via Tapatalk
 
Tilbake
Topp