Oslomesterskapet 2015

Hei Bård. Er det noen billetter igjen har tre kompiser som vil komme å gasse seg i øl.
Kan jeg få kjøpt billetter i morra?
 
Lurer på om jeg ikke må stille med den gule og svarte drakta - bare på trass! og Bård - skulle du selge flere billetter? eller er det tomt?
 
Vi kjører en ny runde med billetter lørdag formiddag førstkommende. Tipper i 11 tida. Velkommen!

Sent fra min HTC One X via Tapatalk
 
Lurer på om jeg ikke må stille med den gule og svarte drakta - bare på trass! og Bård - skulle du selge flere billetter? eller er det tomt?
Glimtdrakta? Null stress det. Tror nok Gamlebyen/vålerenga har et noe mer avslappa forhold til Bodøglimt enn til Lillestrøm. Som gammel lynsupporter er jeg derimot dømt til en evig tilværelse som anonym supporter i egen bydel.

Sent fra min HTC One X via Tapatalk
 
Minner eventuelle etternølere på at vinneren også i år får brygget ølet sitt på Schouskjelleren.:)

Sent fra min HTC One X via Tapatalk
 
Ser ut som jeg ikke får noen av familiens yngre garde til å servere Ring 3 Trafikkakaos (Kakao Imp. stout) for meg allikevel,, desverre. :-(
Kan hende jeg derfor må trekke brygget fra konkurransen.

Med mindre noen andre bryggere har lyst til å servere Ring 3 på sin stand.... :-D
 
Neeeeiiii! Skal nok få noen til å servere for deg Anders, men ville jo gjerne sett både deg og frua på lørdag! Jeg er sikker på at feks RawRoffe kan påta seg oppdraget i samarbeid med Palle!

Sent fra min HTC One X via Tapatalk
 
Neeeeiiii! Skal nok få noen til å servere for deg Anders, men ville jo gjerne sett både deg og frua på lørdag! Jeg er sikker på at feks RawRoffe kan påta seg oppdraget i samarbeid med Palle!

Sent fra min HTC One X via Tapatalk

Da blir det Ring 3 Trafikkakaos på Oslomesterskapet allikevel!
RawRoffe starter et Ring3-franchise for anledningen. :)

Dette er gode nyheter for de som liker 8% kakako-imperial-stouts!
 
Dagen etter må vi klare, men i såfall ikke for langt utpå dagen. Tipper vi setter fristen til kl 11 jeg..

Sent fra min HTC One X via Tapatalk
 
Noen få. Vet ikke helt hvordan jeg skal få distribuert dem enda. Mulig jeg tar et lit utsalg på fredag kveld..

Sent fra min HTC One X via Tapatalk
 
Og en ting til: Bryggselv er som sedvanlig generøse sponsorer til årets OM. Premier annonseres snart.

Sent fra min HTC One X via Tapatalk
 
Hva men innlevering, var det mulig å levere dagen før og ha det stående kaldt? Hvilken tid i så fall?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jeg kan sikkert ta imot noe øl på fredagen, men har ingen kjølemuligheter. Derimot kan man kjøle selv ved å ta med litt is fra en eller annen fiskeavdeling. Det tar ikke særlig mer enn en time å kjøle et fat med et par bæreposer is.

Sent fra min HTC One X via Tapatalk
 
Jeg er på GSF fra 18-19.00 På fredag, for salg av billetter og mottak av øl.

Sent fra min HTC One X via Tapatalk
 
Ehhhh Bård... Sorry men Stenhoggærærene fra fredrikstad må melde avbud på årets OM. Håper ikke det byr på problemer at vi melder av så nært opptil.. Beklager dette! Vet at vi kommer til å være savnet med vårt gode øl. Ha det kjempemorro dere andre!
 
Tilbake
Topp