På vippen. speidel eller boilermaker eller kjøleboks ????? hmm what to do

En iPhone app for å varsle at speideren er klar for kok om x min hadde altså vært tingen? :)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2

EspenL skrev:
En iPhone app for å varsle at speideren er klar for kok om x min hadde altså vært tingen? :)

Bryggere bruker da ikke epleprodukter. Ciderprodusenter bruker jo epler, men ikke ølbryggere.

Rune Alm skrev:
EspenL skrev:

Bryggere bruker da ikke epleprodukter. Ciderprodusenter bruker jo epler, men ikke ølbryggere.

Men vi bruker gjerne Appleprodukter, det skulle de gjort på Speidelen og så hadde alt allerede vert iorden :)

Oddvar Demmo skrev:
Rune Alm skrev:
EspenL skrev:

Men vi bruker gjerne Appleprodukter, det skulle de gjort på Speidelen og så hadde alt allerede vert iorden :)

Mulig det, men du kunne bare brygget forhåndsgodkjente øl. (En vits som kanskje har større potensiale i andre fora :))

EspenL skrev:

Du har vel aldri vært og ødelagt en HTC Desire ved å legge inn iOS???  :eek:

Oddvar Demmo skrev:
Beant skrev:
EspenL skrev:

Du har vel aldri vært og ødelagt en HTC Desire ved å legge inn iOS???  :eek:

Hmm, tåler ikke den såpass ?
Blir vel som å sette en ferrarimotor i en fiat? Føles nok kjappere, men spørsmålet er om resten tåler det :)

Jeg tok kanskje feil i min antakelse om at folk som liker bling også liker iPhone  ;) 

(Pleier ellers holde meg unna alle A > B vs B > A diskusjoner...  :) )

Tilbake
Topp