Pakninger til miniregulator og 426g Sodastream CO2

Har bestilt og mottatt en miniregulator fra Lund Teknik og kjøpt en 425g Sodastream CO2 flaske på Elkjøp.
På tross av advarslene på nettsidene til Lund Teknik glemte jeg å bestille pakninger  :bank2:
Noen som vet om disse er tilgjengelig her på bjerget, eller må jeg legge inn en ny bestilling til Lund pålydende 4 Dkr.

Hvis det er pakningen mellom flaska og adapteren du lurer på, så er den originale dårlig og ryker fort.
Jeg bruker pakningen til flaskeskylleradapteret fra vinogbar :)
Den har hold lenge, og lekker ikke. Passer akuratt og er billig. Min er vel et par år gammel nå :)

Det er den pakningen ja.
Takk for godt tips. Bedre enn å bestille fra Danmark ja.
Flott om noen vet om det er å få kjøpt på butikker som selger Sodastream også.
Har et fat Weizen jeg gjerne skulle ha sprettet i kveld

Nei, de selger ikke pakning på elkjøp, jernia eller CO....
Mulig du finner en standardpakning på CO, biltema eller hos rørlegger som passer...

Jeg fikk med for små pakninger fra lund. Kriseløsningen var en O-ring. Den sitter der fremdeles.

Jeg slet med at disse pakningene fra Lundteknik oppførte seg som engangsvarer og henvendte meg til Bryggmakker.no for å få "Silikonpakning eige mål" (se under Diverse). Han (Katla?) lagde ganske mange pakninger før han ble fornøyd med størrelsen, og sendte så alle sammen til meg gratis!

Jeg tror alle sammen passer adapteret selv om de ikke er 100% lik originalpakningene.  Disse silikonpakningene virker meget slitesterke og jeg kan alltids sende deg et par så du har til siden.

Jeg har bestilt men ikke mottatt fra Vin og Bar. Orker du derimot å sende meg en er jeg selvsagt meget takknemlig  :ilike:

Tilbake
Topp