Personlig levering av flasker i Oslo Konkurranse klasse A, C, F og H

Det kunne jeg men glemte det og kasta kvitering fra posten
Så da er det vel ingen annen måte å spore den på?
 
Sendt til Bergen og Trondheim, men ikke fått noe bekreftelse (hadde ikke ventet noen heller). Ser dog via sporing at pakken i Bergen er hentet ut fra postkontoret, så da er i hvert fall IPA'en på riktig sted :)
 
OK, sikkert ikke no å bekymre seg unødvendig for
Bare stussa siden flaskene jeg leverte idag ble bekreftet før de jeg leverte for to uker sia
 
I Oslo håndterer vi mye mer øl enn de andre stedene, så vi har nok litt andre rutiner. Vi registrerer alle ølene inn fortløpende. Det må vi fordi vi trenger lister til bedømming raskt, ettersom bedømminga begynner tidligere i Oslo enn andre steder, og fordi vi må ha oversikt over hvilke pakker som skal hentes på Posten dagen etter.
 
Da var forhåpentligvis den største innsamlingen på posten utført. Vi hentet vel ca 40 pakker der i dag. I tillegg var det en del folk innom og leverte.

Neste bulk blir på mandag, da regner vi med at alt øl som skal til Oslo er å finne på posten.

Det er viktig at sporingsnummer blir registert, for å være sikker på at vi får hentet pakkene deres.

Det ble i dag også mottatt flasker med tape, disse er diskvalifisert, likhet for alle. Det ble også levert inn 3 brygg med tekst på korken, disse er også diskvalifisert.
 
Hei
Jeg har registrert inn 30 øl i dag. Kunne sikkert vært en fordel å gjøre løpende, men det har vært mye annet samtidig. Samtlige øl kom fram hel, hadde etikett festet med strikk og hadde anonyme korker = ingen diskvalifiserte slik jeg kan se!
Svein Erik  :)
 
Tilbake
Topp